„Labubu“ kūrėjo pop maršruto akcijos krito, kai Morganas Stanley jį pašalina iš sąrašo

„Labubu“ kūrėjo pop maršruto akcijos krito, kai Morganas Stanley jį

Klientai naršo „Pop Mart“ ekrane, užpildytame „Labubu“ personažais ir kolekcionuojamomis figūromis iš „Monsters“ serijos 2025 m. Birželio 16 d. Chongqing mieste, Kinijoje.

Cheng Xin | „Getty Images“ naujienos | „Getty“ vaizdai

Pekinas-„Labubu“ gamintojo akcijos POP MARTAS Toliau sklinda penktadienį, po to, kai Morganas Stanley pašalino atsargas iš fokusavimo sąrašo, o valstybinė žiniasklaida paragino stipresnį „Blind Box“ žaislų reguliavimą.

Kinijos žaislų gamintojas pirmą kartą išpopuliarėjo savo „Blind Box“ koncepcija, kurioje vartotojai perka nepažymėtas dėžutes – tai gali kainuoti nuo maždaug 5 USD iki 10 USD – už galimybę gauti unikalią figūrėlę ir kurti kolekciją.

„People’s Daily“, oficialus Kinijos komunistų partijos laikraštis, penktadienį kritikavo „Blind Box“ reiškinį, pasisakydamas už griežtesnį reguliavimą. Straipsnyje nebuvo paminėti „Pop Mart“ vardu ir daugiau dėmesio skyrė vaikams ir jauniems žmonėms, kurie daug išleido į nepažymėtus paketus, kad rinktų kortas.

Kinijos muitinės agentūra šį mėnesį taip pat keletą kartų pabrėžė socialinėje žiniasklaidoje, kaip tai sustabdė „Labubu“ kopijų atvejus, kai jie peržengė sieną.

„Pop Mart“ Honkongo sąraše esančios akcijos truko daugiau nei 5%, pratęsdami skaidrę nuo ankstesnės sesijos, kai jos sumažėjo 5,3%. Nuo gegužės pradžios tai buvo aukštai skraidanti atsargos savo pirmosios neigiamos savaitės keliu-iki šiol nuostoliai daugiau nei 13%. Jo metų pelnas siekia daugiau nei 160%.

Morganas Stanley pranešime vėlai trečiadienį sakė, kad jis pakeitė „Pop Mart“ draudimo bendrove PICC P&C Firmos Kinijos ir Honkongo fokusavimo sąraše.

Investicinis bankas nesigilino į tai, kodėl jis pašalino „Pop Mart“ akcijas. Birželio 10 d. Firma padidino savo tikslą „Žaislų kompanijai“ iki 302 Honkongo dolerių (38,47 USD), palyginti su 224 HKD, dėl lūkesčių, kad „Pop Mart“ vis dar turėjo erdvės ilgainiui augti.

„Mes manome, kad rinka visiškai atsižvelgė į„ Pop Mart “eksponentinį augimą 2025 m., Tačiau gali neturėti tvirto įsitikinimo dėl ilgalaikės perspektyvos“,-birželio 10 d. Ataskaitoje teigė akcijų analitikas Dustinas Wei ir komanda.

„Tai sakė, atsižvelgiant į savo aukštą vertinimą, mes nesitikime, kad toks pralenkimo lygis tęsis per artimiausius kelis ketvirčius“, – sakoma pranešime.

„Pop Mart“ akcijos birželio 12 d. Pasiekė rekordinę dieną-283,40 HKD.

Pekine įsikūrusi žaislų kompanija greitai išplėtė užsienį su internetinėmis pardavimo platformomis ir fizinėmis parduotuvėmis, įskaitant JAV ir JK

Labubu pamišimas

Per pastaruosius kelis mėnesius bendrovės „Labubu“ žaislų serija, kurioje vaizduojamas į Elfą panašus personažas, tapo pasauliniu reiškiniu, netgi atkreipdami mados ir į kultūrą orientuoto Niujorko žurnalo bei „The New York Times“ dėmesį.

„Pop Mart“ taip pat išleido „Labubu“ įdaryti žaislus, pagalves ir susijusias prekes, kad užfiksuotų paklausą. 4 pėdų aukščio „Labubu“, parduodamas už 170 000 USD ekvivalentą per šį mėnesį Pekino aukcione. Daugelis prieinamesnių figūrėlės versijų vėliau išėjo iš žemyninės Kinijos atsargas.

„Mes matėme tam tikras tokias tendencijas kaip anksčiau … Panašu, kad visada yra mielas dalykas, kurį žmonės turi turėti“,-CNBC penktadienį sakė Jokūbas Cooke’as, „WPIC Marketing + Technologies“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. Bendrovė padeda užsienio prekės ženklams, tokiems kaip „Vitamix“ ir yra klinikinė, parduodama internetu Kinijoje ir kitose Azijos dalyse.

Praėjusiais metais jis atkreipė dėmesį į „Capybara“ įdarytus žaislus. Kinijos mažmenininkas Minisokuriame taip pat yra parduotuvių JAV ir kitose šalyse, buvo vienas iš pagrindinių įdarytų gyvūnų pardavėjų.

Savaitės analizė ir įžvalgos iš didžiausios Azijos ekonomikos jūsų gautuosiuose
Prenumeruokite dabar

Cooke’as pamatė „Pop Mart“ kaip „labiau pasisekė už bet ką“, nors jis pabrėžė, kad tai atspindi didėjantį susidomėjimą žaislais ne tik vaikams, bet ir suaugusiems.

Nurodydamas didėjantį savo žaislų populiarumą, „Pop Mart“ užjūrio pardavimai 2024 m. Jau viršijo bendrą bendrovės pardavimus 2021 m.

Bendrovė pranešė, kad 2021 m. Bendras pardavimai, visų pirma – 4,49 milijardo juanių (624,6 mln. USD). 2024 m. Vien tik užsienio pardavimai viršijo 5,1 mlrd. Juanių, palyginti su 373%, o žemyninės Kinijos pardavimai išaugo iki 7,97 milijardo juanių.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -