Didėjant naudotai prabangai, autentifikavimas tampa nauju aukso standartu

Didėjant naudotai prabangai, autentifikavimas tampa nauju aukso standartu

Pasaulinei dėvėtų prabangos prekių rinkai augant, autentifikavimas tapo lemiamu veiksniu, skiriančiu patikimas platformas nuo kitų.

Remiantis Boston Consulting Group ir prabangių prekių perpardavimo platformos „Vestiaire Collective“ spalio 9 d. paskelbta ataskaita, mados ir prabangos prekių perpardavimo rinka kasmet auga 10 proc.

Ataskaitoje prognozuojama, kad pasaulinė perpardavimo rinka iki 2030 m. gali siekti iki 360 mlrd.

Vis daugiau pirkėjų perka naudotus dizainerių prekės ženklus, todėl pasitikėjimas tapo itin svarbus. „Kadangi padirbtų prekių gamyba tampa vis sudėtingesnė, net patys prabangos prekių ženklai kartais nesugeba aptikti padirbinių, o kai kuriais atvejais nesąmoningai taiso suklastotus gaminius“, – sakė Pietų Korėjos internetinės rinkos „Bunjang“ generalinis direktorius Jaewha Choi.

Internete apstu siaubo istorijų, kai žmonės moka tūkstančius už netikrus „Hermès“ krepšius arba „Rolex Oyster Perpetual“ laikrodžius su pakeistomis dalimis. Kai kurios klastotės yra tokios įtikinamos, kad jos vadinamos „superfake“, kaip pranešama, pagamintos iš medžiagų iš tų pačių odos tiekėjų kaip ir originalūs prekių ženklai.

Kava ir „čili krabų“ ledai: kaip prabangūs mados prekės ženklai, tokie kaip „Coach“, pritraukia Azijos vartotojus

Pirkėjas saugokis

Tačiau plečiantis perpardavimo rinkai, autentifikavimas tapo vis didesniu rūpesčiu. Naudotų prekių pramonė jau seniai veikė pagal „caveat emptor“ arba pirkėjo atsargumo taisyklę.

Siekdamos kovoti su vis realesniais „superfaktais“, perpardavimo platformos skiria išteklius tikrinimui. Singapūre įsikūrusi internetinė prekyvietė „Carousell“ šiais metais Singapūro centre atidarė savo pirmąją prabangių prekių parduotuvę, leidžiančią pardavėjams, kad jų prekes įvertintų vienas iš bendrovės vertintojų, prieš įtraukiant jas į perpardavimo sąrašą.

Tikrinimo komanda tikrina ne tik maišelio medžiagą, bet ir detales, tokias kaip susiuvimas ir štampavimas, CNBC sakė „Carousell Luxury“ pardavimų, rinkodaros ir ryšių su klientais direktorius Tresoras Tanas.

„Galų gale, tai taip pat yra pavojuje mūsų reputacijai“, – sakė Tanas. „Ir dėl šio pasitikėjimo savo pirkėjams taip pat siūlome pinigų grąžinimo garantiją dėl autentiškumo.

Nuo mados iki kavinių: mados namai žiūri už kilimo ir tūpimo tako

Bendrovė sukūrė patentuotą duomenų bazę, apimančią beveik 500 gaminių stilių, o didesnės vertės prekės yra kelis kartus tikrinamos. Tais atvejais, kai kyla abejonių dėl autentiškumo, daiktai nebus išvardyti, sakė Tanas.

Pietų Korėjos „Bunjang“ taip pat laikėsi tos pačios krypties, kurdama savo patentuotą autentifikavimo sistemą, kurioje tradiciniai vizualiniai patikrinimai derinami su moksline įranga ir dirbtiniu intelektu, „apmokytu šimtuose tūkstančių duomenų taškų“, CNBC sakė Choi.

„Bunjang“ tvirtina, kad autentifikavimo tikslumas identifikuojant tikras prekes yra 99,9 %, o jo tikrinimo sistema gali nuolat mokytis ir prisitaikyti prie padirbinėjimo metodų, naudodama AI.

Pasitikėjimas skatina pardavimą

Tiek Carousell, tiek Bunjang teigė, kad patikrinimas paskatino verslą.

Bunjang teigė, kad prabangos prekės dabar sudaro daugiau nei ketvirtadalį jos platformos 1,1 mlrd. USD metinės bendrosios prekių vertės. Prabangos prekių sandoriai ir bendra vertė per pirmąjį 2025 m. pusmetį išaugo 30 %, sakė Choi.

„Carousell’s Tan“ konkrečių skaičių neatskleidė, tačiau teigė, kad prabangos segmentas sulaukė „labai didelio susidomėjimo“ ir užfiksavo „didelį augimą“.

Šis augimas, prasidėjęs nuo 2012 m. Carousell pristatymo kaip internetinės platformos, galiausiai paskatino atidaryti pirmąją fizinę parduotuvę.

„Kai kas nors platformoje perka ir parduoda 100 000 USD vertės laikrodį, tai tikrai patraukia mūsų dėmesį“, – sakė ji, sakydama, kad vartotojai norėjo, kad Carousell prižiūrėtų didelės vertės sandorius.

Kartu su patikrinimo procesu parduotuvė taip pat siūlo savo gaminiams pinigų grąžinimo garantiją. Tan sakė, kad nors kainos ne visada gali būti žemiausios rinkoje, parduotuvė siekia pasiūlyti „tikrą vertę“.

„Galime būti, tarkime, 200 USD brangesni už tai, ką siūlo kažkas kitas, bet (vartotojai) vis tiek galiausiai įvertins skirtingas galimybes sutaupyti 200 USD“, – sakė ji. – Ar man geriau, jei turiu šiek tiek patikinimo?

Kita prabangių vartotojų banga

Remiantis BCG ataskaita, prieinamumas yra pagrindinė priežastis, kodėl perkamos naudotos prabangos prekės, kurią nurodė 80 % respondentų.

Tačiau tai ne tik pinigų taupymas. Pirkėjus vis labiau traukia retos arba nebegaminamos kolekcijos, kurių parduotuvėse nebėra, CNBC sakė „Vestiaire Collective“ rinkodaros vadovė ir JAV generalinė direktorė Samantha Virk.

„Šios motyvacijos vis labiau stiprėja, palyginti su ankstesnių metų apklausomis, o tai rodo, kad apsipirkimas naudotais daiktais šiandien tampa giliai įsišaknijusia dalimi to, kaip žmonės šiandien įsitraukia į madą“, – sakė Virkas.

Daugiau nei 100 „Coach“ kavinių yra pakeliui, sako generalinis direktorius

Jaunesni pirkėjai, turintys ribotą išperkamąją galią, mieliau perka, džiaugiasi ir greitai perparduoda prekes, sakė Bunjang’s Choi.

„Šis nepaprastas augimas atspindi esminį pokytį, kaip „Millennials“ ir „Gen Z“, kita prabangos vartotojų banga, suvokia ir sąveikauja su prabangos prekėmis.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -