Heathrow oro uostas uždaromas penktadienį po gaisro

Heathrow oro uostas uždaromas penktadienį po gaisro


Londono Heathrow oro uostas uždarytas penktadienį po gaisro netoliese esančioje elektrinėje pastotėje sukėlė elektros energijos tiekimo nutraukimą, sutrikdydamas dešimtis tūkstančių keleivių, planuojančių skristi į judriausią Europos oro uostą ar iš jo.

Pirmasis skrydis po uždarymo išvyko vėlai penktadienį vietos laiku, o Heathrow paskelbė X, kad jis tikisi šeštadienį vykdyti „visą operaciją“.

Remiantis „FlightAware“, „FlightAware“, kaip naujausias atnaujinimas, buvo atšauktas daugiau nei 800 skrydžių, penktadienį iš oro uosto, iš jo, o tai padidino keliones dideliame centre ir jungiamojo oro uoste.

Oro linijų bendrovės perspėjo keliautojus, kad sutrikimai gali tęsti savaitgalį, o Heathrow paskelbė, kad keliautojai neturėtų eiti į oro uostą, nebent patartų tai padaryti jų oro linijų bendrove.

„FlightTracker“ duomenys po didelio elektros gaisro netoli „Heather International“ uždarė oro uostą 2025 m. Kovo 21 d.

Šaltinis: „FlightTracker24“

Londono metropolijos policija teigė, kad nors „nebuvo jokių pražangų požymių“, kovos su terorizmu skyrius dabar lems gaisro tyrimą.

„Atsižvelgiant į pastotės vietą ir šio įvykio poveikį kritinei nacionalinei infrastruktūrai,„ Met “kovos su terorizmu vadovybė dabar yra pagrindiniai tyrimai“, – sakoma pajėgų pranešime X.

„Taip yra dėl šios komandos specialistų išteklių ir galimybių, kurios gali padėti įgyvendinti šį tyrimą tam tikru tempu, kad būtų sumažintas sutrikimas ir nustatyta priežastis“, – sakė jis.

„Heathrow patiria didelį elektros energijos tiekimo nutraukimą visame oro uoste. … Nors ugniagesių ekipažai reaguoja į šį įvykį, mes neturime aiškumo, kada galia patikimai atkurti”, – anksčiau penktadienį sakė Heathrow atstovas.

Atšaukti ir nukreipti skrydžius

Pasak „Flightradar24“, daugiau nei 120 skrydžių jau buvo ore, kai buvo paskelbtas uždarymas ir buvo nukreipti arba grąžinti į savo kilusius oro uostus. Beveik trys ketvirtadaliai skrydžių, kuriuos planuojama nukrypti iš Heathrow, arba 500 skrydžių, o pusė atvykstančių asmenų, skirtų oro uostui, 300 skrydžių, taip pat buvo nušveisti.

Oro linijos visame pasaulyje dėl skrydžių į Heathrow ir iš jų keleiviams liepė likti namuose.

Gaisro ir oro uosto uždarymas paliko tūkstančius keliautojų. Britanijos kvėpavimo takai buvo labiausiai paveikta oro linijų bendrovė, kai daugiau nei pusė savo penktadienio tvarkaraščio buvo atšauktas.

Oro linijų bendrovė pareiškė, kad ji siūlys „lanksčias galimybes“ perrašyti keleivius, kurie penktadienį iki savaitgalio keliauja į Heathrow ar iš jos, internetiniame įraše.

„Šiuo metu mūsų komandos sunkiai dirba, kad peržiūrėtų mūsų tolimojo rašto tvarkaraštį, taip pat padarinius mūsų tvarkaraščiui rytoj ir vėliau“,-sakoma pranešime.

Kaip atrodo, kad gaisras yra už oro linijų kontrolės ribų, jiems gali būti nereikalaujama padengti kompensacijos, rašoma penktadienį „Citi“ paskelbtame pranešime.

„American Airlines“„British Airways“ partneris visame Atlanto vandenyne teigė, kad beveik 20 skrydžių nuo ketvirtadienio buvo nukreipti ar atšaukti ir kad jis suteikė nakvynės viešbučiams nukentėjusiems klientams. Ji sakė, kad ji penktadienį atšaukė dar 20 iš Londono ar iš jo. Vežėjas planavo šeštadienį vykdyti visą savo tvarkaraštį į ir iš Londono.

Europos kelionių ir laisvalaikio atsargos krito žiniomis apie oro uosto uždarymą.

„Katastrofiškas“ ugnis

Darbuotojai tiria elektrinę pastotę po gaisro elektrinėje pastotėje, tiekiančioje įmonę, Londone, Jungtinėje Karalystėje, 2025 m. Kovo 21 d. JK Heathrow oro uostas ankstyvą penktadienį paskelbė, kad buvo priversta uždaryti po gaisro elektros pastote, tiekiančioje įmonę. („Rasid Necati Aslim“/„Anadolu“ nuotrauka per „Getty Images“)

Rasid Necati aslim | Anadolu | „Getty“ vaizdai

Edas Milibandas, JK energetikos ministras, gaisrą apibūdino kaip „katastrofišką“, teigia „Reuters“ ir pridūrė, kad „Blaze“ paveikė oro uosto atsarginį generatorių.

Kalbėdamas su ITV filme „Labas rytas Britanija“, Milibandas teigė, kad nacionalinis tinklas jam pasakė: „Tai yra tarsi gaisras, kurio jie niekada, savotiškai, visiškai matė panašų į tai, kas įvyko anksčiau“, teigiama programos pranešime apie X.

Milibandas pridūrė, kad „National Grid“ bandė naudoti kitą atsarginę sistemą, kad atkurtų oro uostą.

Elektros elektros energijos tiekimas taip pat paveikė apie 16 000 namų aplink oro uostą. Remiantis JK energetikos bendrove „Scottish“ ir „Pietų elektros tinklais“, nuo 8 val. GMT elektros tiekimas buvo atkurtas iki maždaug 4900.

Policijos transporto priemonės ir gaisrinės varikliai matomi netoli įvykio vietos, kur gaisras kilo pastotėje, tiekiančioje galią Heathrow oro uoste Hayes mieste, Vakarų Londone, 2025 m. Kovo 21 d.

Kelionių chaosas, kai Londono gyslėlės lieka uždarytos. Štai ką oro linijos pasakoja keleiviams

„Tai verčia Heathrow atrodyti gana pažeidžiamas“

Remiantis jos tinklalapiu, Heathrow oro uoste per dieną oro uoste per dieną oro uoste yra maždaug 1 300 kilimų ir nusileidimų. Praėjusiais metais ji surengė rekordinius 83,9 mln. Keleivių – beveik 6% daugiau nei 2023 m.

Kalbėdamas su „Labas rytas Britanija“, penktadienį Milibandas sakė: „Mes turime suprasti, kodėl taip atsitiko, ir mes turime išsiaiškinti, kokios yra pamokos dėl mūsų infrastruktūros atsparumo“.

Ugniagesiai gaisro liepsna gaisro, kuris kilo pastotėje, tiekiančioje galią Heathrow oro uostui Hayes mieste, Vakarų Londone, 2025 m. Kovo 21 d.

Benjaminas Cremelis | AFP | „Getty“ vaizdai

Jis sakė, kad nacionaliniame tinkle nagrinėjama, ar oro uoste yra „pakankamas atsparumas“, atsižvelgiant į tai, kad gaisras taip pat paveikė atsarginį generatorių.

„Tai verčia Heathrow atrodyti gana pažeidžiamas. Todėl mes turime išmokti pamokas … apie ne tik Heathrow, bet ir tai, kaip mes giname savo pagrindinę infrastruktūrą”, – teigė Milibandas.

Internetiniame pranešime internete pranešime kritikavo Heathrow oro uostą Willie Walsh Willie Walsh generalinis direktorius arba oro linijų pramonės grupė „IATA“, kritikuojant Heathrow oro uostą, kuris yra „visiškai priklausomas nuo vieno energijos šaltinio be alternatyvos“, apibūdindamas jį oro uosto „visišku planavimo nesėkme“.

Walshas suabejojo, kas padengs atsirandančių kelionių sutrikimų išlaidas.

„Turime rasti teisingesnį keleivių priežiūros išlaidų paskirstymą, nei vien oro linijų bendrovės renka skirtuką, kai infrastruktūra nepavyksta“, – sakė jis. „Kol tai neįvyks, Heathrow turi labai mažai paskatų tobulėti.”

„Labai plačios“ pasekmės

Anita Mendiratta, kelionių ir turizmo patarėja ir „Consultancy AM&A“ įkūrėja, apibūdino oro uosto gaisro ir uždarymo padarinius kaip „labai platus“.

Investuotojai pasveria finansines išlaidas ir klientų aptarnavimą reaguodami į „Heathrow Fire“, sako analitikas

„Tai, ką mes taip pat turime atsižvelgti, yra daugiau nei 4000 tonų krovinių per Heathrową kiekvieną dieną.“ – pasakojo ji CNBC „Squawk Box Europe“.

Remiantis oro uosto tinklalapyje, daugiau nei 1,4 milijono tonų krovinių skrido į Heathrow ir iš jo iš Heathrow. 90% prekių gabenama keleivinių orlaivių laikyme.

Oro uosto pareigūnai teigė, kad atnaujins keliautojus, „kai bus daugiau informacijos apie operacijų atnaujinimą“.

Keliautojai gali patikrinti Heathrow oro uosto svetainę ar socialinės žiniasklaidos platformas, įskaitant X, kad gautų naujausią informaciją.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -