Kai „Trump UPS“ tarifai, GM ir „Hyundai“ padidina Pietų Korėjos importą

Prezidentas Donaldas Trumpas pasveikina Pietų Korėjos prezidentą Moon Jae-in Baltuosiuose rūmuose Vašingtone, JAV, 2018 m. Gegužės 22 d.
Carlosas Barria | „Reuters“
DETROIT – Kadangi prezidentas Donaldas Trumpas grasina dar labiau padidinti tarifus JAV prekybos partneriams, didžiausias poveikis automobilių pramonei už Šiaurės Amerikos ribų bus papildomos rinkliavos Pietų Korėjoje ir Japonijoje.
Remiantis CNBC pateiktais duomenimis, „Globalaldata“ duomenys, Rytų Azijos šalys surinko 16,8% praėjusiais metais JAV parduotų transporto priemonių, įskaitant rekordą 8,6% iš Pietų Korėjos ir 8,2% iš Japonijos.
Jie buvo didžiausi transporto priemonių importuotojai JAV už Meksikos ribų – ir jie turi mažai pareigų arba neturi jokių pareigų, palyginti su 25 proc. Tarifu, Trumpas grasino primesti Kanadai ir Meksikai.
Automobilių gamintojai, tokie kaip Generaliniai varikliai ir Pietų Korėjoje įsikūrusi „Hyundai“ variklis Iš Pietų Korėjos eksporto transporto priemonių nėra. Praėjusiais metais šalis aplenkė Japoniją ir Kanadą, kad taptų antra pagal dydį naujų automobilių eksportuotoja JAV, remiantis pardavimais.
Tai seka tik Meksiką, kuri 2024 m. Sudarė 16,2% JAV automobilių pardavimų, praneša „Globaldata“.
„Akivaizdu, kad„ Hyundai “turi didžiulį poveikį. Už jos yra GM … su palyginti dideliais apimtimis”, – sakė Jeffas Schusteris, „Globaldata“ automobilių tyrimų viceprezidentas pasauliniame viceprezidente. „Čia gali būti daug rizikos, tačiau tiems dviem žaidėjams ji yra ribota, tikrai ribota.”
Importui iš Japonijos šiuo metu taikomas 2,5% tarifas, pavyzdžiui, „Toyota“ variklisAr „Nissan“ variklis ir „Honda“ variklis. Transporto
Japonijos procentinė dalis pardavimų iš tikrųjų sumažėjo pastaraisiais metais, o Pietų Korėjos eksportas ir pardavimai ir toliau išaugo nuo mažiau nei 845 000 2019 m. Iki daugiau nei 1,37 mln. 2024 m.
Nepaisant to, kad per pirmąją savo kadenciją 2018 m., Pietų Korėja turi 0 proc.
Remiantis Tarptautinės prekybos komisijos duomenimis, šis sandoris taip pat nedaug padėjo padidinti automobilių eksportą į Pietų Korėją. JAV keleivinių transporto priemonių eksportas į Pietų Korėją iš tikrųjų sumažėjo maždaug 16%.
Atskirai nuo automobilių, sunkvežimių tarifai, eksportuoti iš Pietų Korėjos ir Japonijos į JAV, taip pat ir kitur, yra 25%.
Tarifas yra mokestis už importą arba užsienio prekes, atvežtas į JAV. Prekes importuojančios įmonės moka tarifus, o kai kurie ekspertai bijo, kad įmonės tiesiog perduos bet kokias papildomas išlaidas vartotojams – padidindamos transporto priemonių išlaidas ir gali sumažinti paklausą.
GM, Hyundai
Pietų Korėjoje įsikūrusi „Hyundai“ yra didžiausia transporto priemonių eksportuotoja į JAV, po jos seka GM ir vėliau „Kia Corp.“-dalis „Hyundai“, kuri daugiausia veikia JAV atskirai JAV
Pastaraisiais metais GM žymiai padidino savo importą iš Pietų Korėjos. „Globalaldata“ duomenimis, JAV pardavė Pietų Korėjos sukurtas transporto priemones-daugiausia pradinio lygio modelius-padidėjo nuo 173 000 iki 2019 m. Iki daugiau nei 407 000 pernai.
Remiantis automobilių gamintojo svetaine, GM yra didžiausias tiesioginis užsienio investuotojas Korėjos gamybos pramonėje. Nuo tada, kai 2002 m. Įkūrė operacijas, ji investavo 9 trilijonus Pietų Korėjos laimėtų (maždaug 6,2 milijardo dolerių).
„GM“ gamina savo „Buick Encore GX“ ir „Buick Endo“ krosoverius, taip pat „Chevrolet Trailblazer“ ir „Chevrolet Trax“ krosoverius, Pietų Korėjos augaluose. Bendrovė pažymėjo, kad transporto priemonės yra kaip pelningo automobilių augimo viršūnė mažesnio maržos, pradinio lygio transporto priemonių augimui.
2024 m. „Chevrolet Trax“ (kairėje) ir 2024 m.
Michaelas Waylandas / CNBC
„Mes imamės programų išlaidų, geriname pelningumą ir kuriant transporto priemones, kurias mėgsta klientai, pavyzdžiui,„ New Chevy Trax “ir„ Buick Endopa “, – sakė GM prezidentas Markas Reussas spalio mėn. Bendrovės investuotojo dieną. „„ Trax “ir„ Endopa “padėjo padidinti mūsų mažosios visureigių rinkos dalį iki aukščiausio lygio nuo 2007 m.”
GM ir Kia atsisakė komentuoti, kai paklausė apie galimus tarifus Pietų Korėjoje. Nuo pat patekimo į rinką 1986 m. „Hyundai“ paminėjo savo veiklą ir investicijas į JAV, kurios, pasak automobilių gamintojo, iš viso sudarė 20,5 milijardo JAV dolerių, tačiau tiesiogiai nekomentavo galimų tarifų.
„Beveik keturis dešimtmečius„ Hyundai “buvo Amerikos augimo ir inovacijų variklis, prisidedantis prie darbo, ekonominės veiklos ir investicijų, padėjusių amerikiečiams klestėti. Mes džiaugiamės galimybe bendradarbiauti su nauja administracija, palaikanti Amerikos gamybą, tiekimo grandines, ir „Spur Innovation“ “, – ketvirtadienį sakė Hyundai el. Pašto pranešime.
Terence Lau, Sirakūzų universiteto teisės kolegijos dekanas, kuris anksčiau dirbo prekybos ekspertu „Ford“ variklissakė automobilių pramonė, kuria remiasi laisvoji prekyba. Jei tarifai įgyvendinami, pramonė gali koreguoti, tačiau tam reikia laiko.
„Automobilių pramonė gali prisitaikyti prie bet ko. Tikrai, tai gali. Visada gamins produktą, kurį klientai nori pirkti, nes asmeninis mobilumas ir transportas yra žmogaus poreikis visame pasaulyje”, – sakė jis. „Tai, ko automobilių pramonė negali gerai padaryti, yra užuomazgos.”
Lau teigė, kad vieno skaitmens tarifas gali būti „nepatogumas“, tačiau kai jie pasiekia 10% ar daugiau, tai yra tada, kai papildomos išlaidos tikrai gali pradėti valgyti į paraštę ar produktus.
Tarifas vyšnių rinkimas
„Ford“ variklis Generalinis direktorius Jimas Farley praėjusią savaitę teigė, kad jei Trumpas ketina įgyvendinti tarifus, turinčius įtakos automobilių pramonei, jis turėtų „išsamiai“ pažvelgti į visas šalis net ir Šiaurės Amerikoje.
Farley iš Japonijos ir Pietų Korėjos kasmet išskiria „Toyota“ ir „Hyundai“ už tai, kad importuotų šimtus tūkstančių transporto priemonių.
„Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley pozuoja nuotraukai, kai 2022 m. Balandžio 26 d. Dearborn mieste, Mičiganas, Mičiganas, „Ford Rouge“ elektrinių transporto priemonių centre „Ford Rouge“ elektrinių transporto priemonių centre.
Billas Pugliano | „Getty“ vaizdai
„Į mūsų šalį ateina milijonai transporto priemonių, kurios nėra taikomos šiems (laipsniški tarifai)“,-sakė Farley ketvirtojo ketvirčio pajamų skambučio metu su investuotojais. „Taigi, jei mes turėsime tarifų politiką … geriau tai būtų išsami mūsų pramonei.
„Mes negalime tiesiog pasirinkti vieną ar kitą vietą, nes tai yra mūsų importo konkurentų„ Bonanza “.”
Baltieji rūmai neatsakė komentuoti galimus tarifus Pietų Korėjoje.
Trumpas ketvirtadienį pasirašė prezidento memorandumą, kuriame išdėstytas jo planas primesti „abipusius tarifus“ užsienio tautoms, tačiau nesigilino į tai, į kurias šalis gali būti nukreiptos.
Būdamas kandidatu į prezidentus, Trumpas sukėlė galimybę visoms JAV importui įvesti visais teritorijomis. Tačiau jis taip pat pasisakė už Kongresą, kad jis vadino „Trumpo abipusio prekybos įstatymą“, kuris įgalins jį užklupti tarifus apie bet kurios šalies prekes, kuriose yra aukštesni tarifai apie JAV sukurtas prekes.
– CNBC Kevinas Breuningeris prisidėjo prie šios ataskaitos.