Trumpo Kinijos tarifai paveiks „Ford“, „GM“ transporto priemones ir automobilių dalis

2024 m. Linkolnas Nautilus
„Ford“
DETROITAS – Prezidento Donaldo Trumpo šeštadienis, kad nustatytų 10% papildomų tarifų importui iš Kinijos, turi įtakos nedaugeliui JAV transporto priemonių. Tačiau šie tarifai taip pat pataiko į automobilių dalis, kurios gali padidinti jau padidėjusias transporto priemonių kainas vartotojams.
Pastaraisiais metais JAV kiekvienais metais iš Kinijos iš Kinijos importavo maždaug 15,4 milijardo JAV dolerių iki daugiau nei 17,5 milijardo dolerių, įskaitant 9 milijardus dolerių iki 10 milijardų dolerių per metus automobilių dalyse ir aksesuarais transporto priemonėms ir traktoriams, be kitų specialiųjų tikslų, atsižvelgiant į specialiųjų tikslų transporto priemones, remiantis kitomis specialiomis tiksliomis transporto priemonėmis JAV tarptautinės prekybos komisijai.
Didžiausias poveikis transporto priemonėms bus įjungtas „Ford Motor“ Linkolnas Nautilus ir Generaliniai varikliai “ „Buick Envision“. Šie kryžminiai vaistai sudarė 83 884 arba 95%iš 88 515 Kinijos pagamintų transporto priemonių, kurios praėjusiais metais buvo parduotos JAV.
„Tai daugiausia GM ir„ Ford “, kurie tikrai nukentėjo nuo apimties“, – sakė Jeffas Schusteris, „Globaldata“ automobilių tyrimų viceprezidentas. „Mūsų buitiniai vaikinai imasi to, bent jau dėl visų transporto priemonių … bet tam tikru mastu tai gali būti nutildyta.”
Darbuotojai dirba „Buick Envision“ visureigiuose „General Motors“ „Dong Yue“ surinkimo gamykloje, oficialiai žinomoje kaip SAIC-GM Dong Yue Motors Co., Ltd., Yantai, Shandong provincijoje, Kinijoje, 2022 m. Lapkričio 17 d.
Tang Ke | „Visual China“ grupė | „Getty“ vaizdai
Kiti automobilių gamintojai, tokie kaip „Volvo“, kuri priklauso Kinijos „Geely“ ir jos elektrinių transporto priemonių „Polestar“, importuoja kur kas mažiau transporto priemonių į JAV. Jie taip pat pakeitė gamybos planus, kad sumažintų transporto priemonių skaičių, importuojamų iš Kinijos. Tai ypač pasakytina apie EV, atsižvelgiant į tai, kad praėjusiais metais „Biden“ administracijos tarifai yra tokiuose modeliuose iš Kinijos.
„Ford“ atvykstantys finansų direktorių „Sherry House“ trečiadienį pranešė, kad automobilių gamintojas „įvertins Kinijos prekių tarifų situaciją“, kai jis groja, įskaitant Kinijos atsakymą, ir įvertins, ar tai daro įtaką „bendrovės importo ir eksporto strategijai, ar ne.
„Ford“ ir „GM“ atstovai atsisakė komentuoti galimus jų Kinijos sukurtų transporto priemonių gamybos ar kainų pokyčius. „Volvo“ ir „Polestar“ neatsakė.
„Globaldata“ duomenimis, Kinijos pagamintos transporto priemonės vartotojams sudarė tik 0,6% maždaug 16 milijonų naujų transporto priemonių, parduotų 2024 m. JAV. Tai yra tas pats, kas importas iš Jungtinės Karalystės, Švedijos ir Slovakijos.
Tarifai Kanadoje ar Meksikoje – apie kuriuos „Globalaldata“ pranešimai sudarė 23,4% JAV pardavimų pernai – turės daug didesnį poveikį JAV automobilių rinkai.
„Nors transporto priemonių importas iš Kinijos yra minimalus, automobilių dalių importas yra apie ~ 15–20 USD per metus JAV tarptautinės prekybos komisijai, o Kinija yra pagrindinė akumuliatoriaus/laikymo grandinės dalis (ypač LFP baterijos, naudojamos komunalinių paslaugų energijos energijoje saugojimas), – sekmadienį investavimo pranešime sakė „Goldman Sachs“ analitikas Markas Delaney.
Neaišku, kiek EV baterijoms ar žaliavoms gali turėti įtakos tarifai, kurie patiria lėtesnį nei tikėtasi.
Remiantis Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos duomenimis, daugelyje elektrifikuotų transporto priemonių JAV yra pastebimas komponentų iš Kinijos procentas. Jie apima „Genesis G80 EV“ (25%); „Hyundai Kona EV“ (50%) ir „Hyundai Ioniq 5 N“ (30%;); „Kia EV9“ (35%) ir „Niro Electric“ (25%); „Nissan Ariya EV“ (40%); „Toyota BZ4X EV“ (20%) ir RAV4 PHEV (20%); ir „Volkswagen ID Buzz EV“ (25%).
Mike’as Jacksonas, „MEMA Original Equipment“ tiekėjų strategijos ir tyrimų vykdomasis direktorius, teigė, kad automobilių asociacija „rūpi“ tarifais apskritai. Jis sakė, kad nors 10% papildomas Kinijos tarifas nėra toks poveikis kaip Šiaurės Amerikoje, tai padidina išlaidas.
„Tai iššūkis. Tai reiškia didesnes išlaidas, ir šios išlaidos turės būti padengtos”, – trečiadienį CNBC sakė Jacksonas CNBC nuošalyje Čikagos automobilių konferencijos Federalinio rezervų banko nuošalyje. „Akivaizdu, kad Kinija ir toliau prisideda prie labai vertingo turinio. Jie optimizavo elektronikai ir daugybę aspektų.”
Dar reikia pamatyti, ar automobilių gamintojai nusprendžia padidinti vartotojų išlaidas, keisti tiekimą ar atlikti kitus veiksmus.
Išlaidos vartotojams gali būti varginanti pardavimui. „Cox Automotive“ duomenimis, naujos transporto priemonių kainos istoriškai padidėjo maždaug 50 000 USD.
„Nėra konkretaus daikto iš Kinijos, kuri yra pagal šį tarifą, kuriame sakoma:„ O, ne, tai yra dalykas, kuris viską sujauks “… bet jie padidins išlaidas“, – sakė Stephanie Brinley, pagrindinis automobilių analitikė „S&P Global“ mobilumas. „Tai susiduria su platesne problema, platesne kainų nustatymo problema.”
Brinley teigė, kad toks kainų padidėjimas gali turėti įtakos naujiems JAV transporto priemonių pardavimams, kurie „S&P Global“ mobilumas prieš bet kokią tarifų prognozę bus 16,2 mln. Transporto priemonių.