7 geriausi „Super Bowl“ skelbimai iš pastaruosius 10 metų

7 geriausi „Super Bowl“ skelbimai iš pastaruosius 10 metų


Potvynis / atoslūgis

Be futbolo, „Super Bowl“ garsėja daugybe didelio biudžeto, didelės koncepcijos reklamų. Skelbimai, kurie „Ore“ žaidimo dieną paprastai yra komiški, ekstravagantiški vaizdo įrašai su garsenybių kama. Kitu metu jie yra kinematografiniai ir emociniai skelbimai, kurie veiksmingai sieja su auditorija. Kartais šios reklamos yra dar linksmesnės nei pats „Super Bowl“. 2025 m. „Super Bowl“ ruošiasi išlaisvinti dar vieną didelių reklamų bangą. Tačiau neaišku, ar jie gali viršyti šiuos septynis „Super Bowl“ skelbimus, kurie yra vieni geriausių iš pastarojo dešimtmečio.

Michaelas Ceravas – Ceravas

„Michael Cerave“ I Cerave Super Bowl (ilga forma)

„Cerave“ efektyviai reklamavo savo drėkinamąjį kremą komerciniame, kuriame vaidina Michaelas Cera. Komedinis aktorius atsiduria linksmos parodijos, esančios ne tik populiariausių grožio produktų reklamų, su gėlių kalbomis, hichiniais vyriškais modeliais, seksualiniu atspalviu ir kažkokiu delfinų vienalyčių hibridu. Tačiau paaiškėja, kad Cera iš tikrųjų ėmė šią reklamą Cerave vadovams, kurie nebuvo tokie sužavėti. Jie galbūt nepatiko, tačiau auditorija tikrai tai padarė.

„Dunkings“ – „Dunkin“ spurgos

Benas Affleckas prisijungė prie Jennifer Lopez, Matt Damon ir dar daugiau už „Epic Dunkin ‘Super Bowl“ skelbimą

Benas Affleckas padarė įspūdingą „Dunkin ‘Donuts“ reklamą per 2023 m. „Super Bowl“, kuriame dirbo parduotuvėje, o jį aplankė Jennifer Lopez. Kitais metais „Affleck“ užėmė šią reklamą, sugriaudamas JLO įrašų sesiją su savo nauja berniukų grupe „The Dunkings“, kurią sudaro NFL superžvaigždė Tomas Brady ir Afflecko draugas Mattas Damonas. „Affleck“ dainuoja naują „Dunkin“ orientuotą dainą, kad pridėtų ją prie naujojo JLO albumo, tačiau ji jo neturi. Net Damonas dalijasi savo gėda, ypač kai jis pakartotinai naudoja savo ikoninę liniją Gera valia medžioklė. Affleckas ir Jlo gali nebebūti kartu, tačiau tai nepadaro šios reklamos mažiau tobulos.

„Shining“ – kalnų rasos nulis cukraus

MTN Dew nulis cukraus, toks pat geras kaip originalas

Bryanas Cranstonas pasirodė daugelyje žymių „Super Bowl“ reklamų, iš kurių dauguma jį pakvietė kaip Walter White vaidmenį iš Walterio White’o Breaking Bad. Tačiau Cranstonas juos visus viršijo, kai jis vaidino Jacką Torrance’ą iš Šviečia „Mountain Dew Zero“ cukraus reklamoje. Šioje „Soda“ reklamoje yra puikus Stanley Kubricko ikoninio siaubo filmo poilsis, imituojantis keletą ikoniškų scenų su tiksliais rinkiniais, kostiumais ir kinematografija. Tiksliau, tai rodo, kad Cranstonas pjausto pro vonios kambario duris su buteliu kalnų rasos, iš „Overlook“ viešbučio lifto iškritusios žalios sodos banga, o Cranstonas vaidina tuos baisius Grady dvynukus. Ar ši reklama geresnė už originalų filmą? Tikrai ne. Bet vis tiek tai labai miela.

„Crocodile Dundee“ perkrovos priekaba – Australija

Turizmas Australija „Dundee Super Bowl Ad 2018“ su Chrisu Hemsworthu ir Danny McBride’u (pratęstas)

Kas buvo nusivylęs, kai jie sužinojo, kad tai buvo netikra priekaba? Ši reklama pristato Danny McBride’ą kaip Brianą Dundee, Krokodilo Dundee sūnų, kuris keliauja į Australiją epiniam nuotykiui per „Outback“ kartu su Chrisu Hemsworthu. Taip pat sakoma, kad šis filmas vaidina kitus Australijos aktorius, tokius kaip Hugh Jackmanas, Margotas Robbie, Isla Fisher, Ruby Rose, Liam Hemsworth, Jessica Mauboy, Luke Bracey ir Russell Crowe. Tai netgi Paulius Hoganas atkeršijo savo, kaip krokodilo Dundee, vaidmenį. Nors šis komercinis erzinimas būtinai mato komediją „Odisėjoje“, jis keistai pasisuka, kai Brianas pradeda gastroliuoti paplūdimius, skanauti vyną ir valgyti pasaulinio lygio restoranuose. Galų gale Brianas dalijasi visų kitų nusivylimu, kai supranta, kad iš tikrųjų yra turizmo skelbime Australijai. Nors šis perkrovimas galėjo būti puikus filmas, tai vis tiek yra neįtikėtinas būdas Australijai parduoti pačią rinką.

Aukščiausiasis – „Toyota“

Pradėkite savo neįmanomą | Aukštyn srautas | Jessica Long | „Toyota“

Ši 2021 m. Reklama iš „Toyota“ sutelkia aplink Jessica Long, JAV komandos parolimpinį plaukiką, kuris šio skelbimo išleidimo metu laimėjo 13 aukso medalių. Tai vizualiai ir emociškai gražus vaizdo įrašas, rodantis, kad jos gyvenime ilgai buvo maudomasi. Tuo pačiu metu per vaizdo įrašą vaidina pokalbis telefonu, kuriame išsamiai aprašoma, kaip ji buvo įvaikinta iš Sibiro ir kaip jos kojos reikėjo amputuoti. Nors Longo įvaikinta motina yra įspėta, kad jos vaikas turės sudėtingą gyvenimą, buvęs teigia, kad tai bus nuostabu, vis dėlto ir kad ji tikisi su ja susitikti.

Nors kai kurie kritikai paskelbė skelbimą „įkvėpimo pornografija“, reklama buvo giriama už tai, kad jis nuoširdžiai vaizduoja Longo gyvenimą. Tai demonstruoja žmonijos stiprybę ir potencialą nuo didelių sunkumų, nejaudinant ar gailesčio ilgai, o „Toyota“ veiksmingai susiję su jos pasakojimu, prisistatęs kaip išdidus partneris savo parolimpinėje komandoje. Nors daugelyje įmonių skelbimų kyla emocinė rinkodara, šioje vietoje buvo tikra žinia, kuri talentingam sportininkui suteikė jos nusipelniusį dėmesį.

„Bud Knight“ – „Bud Light“/„Game of Thrones“

„Sostų žaidimas“ x Bud Light | Oficialus „Super Bowl liii“ skelbimas | Išplėstinė versija | HBO

Vienoje iš daugelio „Bud Knight“ epinių pasakų parodytas „Blue Warrior“ patekimas į viduramžių prigimties rungtynes. Komercinė reklama pradeda pakankamai juokingai, kai „Bud Knight“ liepia žmonėms laikyti jo alų prieš prasidedant rungtynėms. Tačiau reklama visiškai keičiasi, kai riterio priešininkas atsiskleidžia kaip kalnas iš Sostų žaidimas. Po to, kai kalnas sutraiškė riterio galvą kaip Oberyn Martell, vienas iš Daenerys Targaryeno drakonų pasirodo ir sudegina viską, atskleisdamas vaizdo įrašą kaip reklamą Sostų žaidimas 8 sezonas. Nors paskutinis šio pasirodymo sezonas nuvylė daugelį gerbėjų, jie negali paneigti, kad jis turėjo kažkokią neįtikėtiną rinkodarą.

Tai bangos skelbimas – potvynis

„Tide Super Bowl Commercials 2018“ rinkinys (visi klipai)

Kaip dažnai skelbimas įsiveržia į kitą skelbimą? Per 2018 m. „Super Bowl“ aktorius Davidas Harboras vaidino keliose reklamose, kurios, atrodo, reklamuoja skirtingus produktus. Tačiau jis neigia visas galimybes ir sako, kad tai yra potvynio skalbinių ploviklių skelbimas. Uostas sugenda automobilių, alaus, automobilių draudimo, papuošalų ir pono švarios reklamos. Jis netgi sugeba pasirodyti „Old Spice“ reklamoje, kuri pati yra žinoma dėl savo nuostabios stebinančios reklamos. Dėl isteriškų ir netikėtų „Harbour“ pasirodymų ši protinga „Tide“ rinkodaros kampanija išlaiko savo produktą šviežią žiūrovų galvoje, todėl pastarojo meto atmintyje yra viena išradingiausių „Super Bowl“ reklamų.








Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -