Štai ką „OnePlus“ vis dar turi išspręsti savo telefonais

Štai ką „OnePlus“ vis dar turi išspręsti savo telefonais


Jei šiuo metu norite nusipirkti vieną geriausių telefonų, turite apsvarstyti naujausią „OnePlus“ flagmaną. Paskelbtas „OnePlus 13“, jis buvo paleistas prieš tris savaites ir praleidęs daugiau nei mėnesį su ja, tapo aišku, kad tai mano mėgstamiausias „Android“ išmanusis telefonas.

Vis dėlto yra aiški „OnePlus 13“ problema ir tai yra ilgalaikė problema, kurios „OnePlus“ niekada nebandė išspręsti. Na, tai ne visai tiesa, tačiau vidinis nesutarimas tarp buvusių įkūrėjų ir sudėtingo jo santykių su brolių ir seserų „Oppo“ klausimo padarė iššūkį „OnePlus“ tai išspręsti.

Kokia problema? Tai lengva: vežėjų santykiai. Dauguma JAV klientų perka savo telefonus iš savo vežėjo, tačiau, nepaisant trumpo įsibrovimo, „OnePlus“ pasitraukė nuo įspūdingų vežėjų partnerystės. „OnePlus 13“ tai yra žala; Štai kodėl „Carrier Partnerships“ yra paskutinė „Boss Frontier“, kurią turi išspręsti „OnePlus“.

Kodėl vežėjų partnerystės yra svarbiausia JAV ir JK

SOPA vaizdai / „Getty Image“

Pažvelkite į sėkmingų išmaniųjų telefonų prekės ženklų istoriją JAV ir vienas dalykas yra akivaizdus: Svarbiausia yra „Carrier Partnerships“. Tai nėra reiškinys, kuris apsiriboja tik JAV, tačiau vežėjų partnerystės JAV gali būti tiesiogine prasme skirtumas tarp naujo prekės ženklo sėkmės ir nesėkmės.

Aš dirbau visuose JK vežėjuose per dešimtmetį trunkančią karjerą ir prieš visus tuos metus buvo akivaizdu, kad vienas dalykas: klientai rėmėsi vežėjais kaip galutinį pardavimo tašką. Daugelį metų klientai taip pat rėmėsi parduotuvių pardavėjais, tačiau 2012 m. „Galaxy S3“ ir „iPhone 5“ pažymėjo tam tikrą posūkio tašką. Pirmą kartą daugiau klientų ištyrė, kurį produktą ir mobiliuosius planus pirkti internetu, kaip didėjančio perėjimo prie paieškos variklių, o ne parduotuvių pardavėjų, kaip pirmasis skambučio uostas, dalis.

Nepaisant šios pamainos, vežėjai vis dar daro didelę įtaką, kuris produktas galiausiai parduodamas, ypač todėl, kad pirkti telefoną internetu JAV vis dar sudėtingesnė, nei turi būti. Svarbiausia, kad tai taip pat leidžia pardavėjams paslėpti galutinius pirkimo sprendimus dėl savo interesų, t. Y. Kuris prekės ženklas siūlo aukščiausią komisinį komisinį atlyginimą arba yra lengviausias bendras pardavimas.

„IPhone“ ir „AT & T / O2 UK“ sėkmė

„IPhone 16 Pro“ ir „Galaxy S25 Plus“, laikomi rankoje kartu
„Nirave Gondhia“ / skaitmeninės tendencijos

2007 m. Pastebėjau didelį vaidmenį, kurį atlieka vežėjai. Prieš pradedant pirmąjį „iPhone“, kuris buvo išskirtinis „AT&T“ JAV ir O2 JK, vežėjai turėjo daugiau kontrolės nei telefonų gamintojai dėl produkto padėties nustatymo, rinkodaros ir kainų nustatymo. Dėl to telefono kaina dramatiškai skirsis tarp skirtingų vežėjų, o telefono gamintojai mažai kontroliavo programinės įrangos prekės ženklą, iš anksto įkeltas programas ir bendrą patirtį.

Vartotojų susidomėjimas „iPhone“ kartu su „Apple“ rinkodara ir jos noras sudaryti išskirtinumo susitarimą tik su vienu vežėju reiškė didelį dviejų pagrindinių šalių santykių pokytį. „IPhone“ neleido vežėjams diegti esamos taktikos, todėl „iPhone“ kaina tapo labai standartizuota, nepaisant to, iš kur ją įsigijote. Net kai „iPhone“ tapo plačiai prieinamas keliems vežėjams, šis reiškinys tęsėsi.

Baltas „OnePlus 13R“ laikomas rankoje per mėlyną „OnePlus 12R“.
TUSHAR MEHTA / Skaitmeninės tendencijos

„Apple“ per didelė įtaka šiems santykiams galiausiai padidino jos norą diegti nemažą kiekį rinkodaros. Grynasis poveikis buvo skatinti vartotojų susidomėjimą, o tai savo ruožtu padidino vartotojų paklausą ir vežėjams buvo daug lengviau baigti pardavimą. „BlackBerry“, „Nokia“ ir „Motorola“ nebuvo įdiegę nemažų rinkodaros pastangų reklamuoti savo telefonus, o greičiau pasikliaudami vežėjais, kad atliktų jų rinkodarą.

„Android“ atsiradimas kaip perspektyvi „iPhone“ alternatyva, o LG ir Samsung pakilimas reiškė tolesnį rinkos pokytį. Tačiau, skirtingai nei „iPhone“, balansas vis dar buvo tvirtai iškreiptas nešiklių naudai, todėl ankstesni „Android“ telefonai buvo suplanuoti daugybe iš anksto įkeltų programų; Programinės įrangos atnaujinimai buvo išdėstyti labai skirtingais tvarkaraščiais, o vežėjai dažniausiai traktavo „Android“ telefonus kaip žemesnę „iPhone“ pakopą.

Vienintelis „Android“ kūrėjas, kuris tai pakeis ir plėtoja „Apple“ panašius ryšius, buvo „Samsung“. Kai ji sukūrė savo rinkodaros meistriškumą-labai padėjo veikla aplink olimpines žaidynes-ir greitai išaugo į didžiausią pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintoją, jam buvo naudinga užmegzti panašius į obuolius ryšius su vežėjais. Mažiau iš anksto įkeltos programos, mažiau pritaikytų telefonų variantų, turinčių šiek tiek skirtingų funkcijų, ir labiau homogenizuota patirtis tarp nešėjų. Poveikis buvo ryškus: „Apple“ ir „Samsung“ sudarė 90% pardavimų vežėjų parduotuvėse 2020 m., Kad būtų lengviau parduoti telefonus iš šių dviejų prekės ženklų, yra daug paprasčiau nei parduoti ką nors kita.

„OnePlus“ anksčiau bandė išspręsti šią problemą

„OnePlus AirVooc 50W“ įkroviklis, pritvirtintas prie „OnePlus 13“, laikomas rankoje.
TUSHAR MEHTA / Skaitmeninės tendencijos

„OnePlus“ turi pabandyti išspręsti savo nešiklio problemą. Anksčiau tai bandė tai padaryti bendradarbiaudama su „T-Mobile“ JAV, taip pat O2, o po to-trimis-JK. Visų pirma, „T-Mobile“ santykiai pasirodė šiek tiek sudėtingi, nes „T-Mobile“ įrenginiai buvo su keliomis iš anksto įkeltomis programomis, jis rėmėsi „T-Mobile“, kad būtų tiesiogiai atnaujinimai, palyginti su „OnePlus“, ir galiausiai prieštaravo „OnePlus“ produkto strategijai, kad būtų švari, paprasta, paprasta, paprasta, ir griežta programinės įrangos patirtis.

Tai ne tik programinė įranga. Kiekvienas įrenginys, kurį vežėjo atsargos turi atlikti reikšmingus bandymus, tai reiškia, kad nors gamintojas nustatė tam tikrą standartą, kuris, jo manymu, yra priimtinas, tas įrenginys gali neatitikti standartų, kuriuos vežėjas turi tinklo našumą, akumuliatoriaus veikimą ir bendrą patirtį.

Abi „OnePlus 13R“ spalvos vienas šalia kito.
Joe Maring / Skaitmeninės tendencijos

Pvz., Apsvarstykite „OnePlus 13“. Tai nustato man „Android“ telefonų standartą šiais metais, tačiau visiškai įmanoma, kad „T-Mobile“, „Verizon“ ar „AT&T“ nenorėtų jo sertifikuoti naudoti savo tinkle. Prieš pereinant prie LTE, „Verizon“ taip pat reiškė ir CDMA tinklo radijo imtuvus, kurie padidino bendras sąnaudas. Naudojant 5G, įsigyti „OnePlus 13“ vežėjo sertifikatą greičiausiai būtų sudėtinga, nes tai nepalaiko greitesnio „MMWave 5G“ standarto, kuris yra dislokuotas tik keliose pasirinktose šalyse.

Tada yra papildomų išteklių, reikalingų sėkmingai valdyti vežėjų partnerystę. Pirma, „OnePlus“ reikės sukurti kelis savo programinės įrangos kūrimą, kiekvienam vežėjui turės konkrečius reikalavimus. Antra, „OnePlus 13“, parduodamas JAV Paties vežėjo poreikiai, kurie dar labiau sumažintų įmonės išteklius. Galiausiai, ir tai ypač svarbu, kad „OnePlus“ greičiausiai taip pat turės įdiegti dideles rinkodaros pastangas, kad būtų užtikrintas jo ir vežėjų santykis buvo simbiotinis, o ne per daug iškreiptas vežėjo naudai.

„OnePlus“ yra per geras, kad neturėtų stiprių nešiklio partnerystės

„OnePlus 13“ su savo smiltainio dėklu.
Andy Boxall / Skaitmeninės tendencijos

Galų gale aš suprantu, kodėl „OnePlus“ įrenginiai nėra parduodami tiesiogiai per vežėjus, tačiau „OnePlus 13“ ir „OnePlus Open“ yra tokie geri, kad dabar atrodo, kad dabar „OnePlus“ turėtų būti laikas žengti į priekį įgyvendinant bet kokius planus plėtoti stiprią vežėjų partnerystę.

Nepaisant fantastiškos aparatinės įrangos ir augančios gerbėjų bazės, istorija ne kartą įrodė, kad neįmanoma žymiai augti JAV nežaidžiant vežėjo žaidimo. Gana tikėtina, kad gali būti įmanoma išspręsti vežėjo sertifikavimo ir programinės įrangos dalis, tačiau didžiausia kliūtis yra diegti nemažą rinkodaros biudžetą.

„OnePlus“ ir „Sister Company Oppo“-gamina neįtikėtinus išmaniuosius telefonus, tačiau nė viena įmonė neturi aukščiausių biudžetų, kad galėtų sėkmingai parduoti įrenginius tradicinėmis priemonėmis. „Apple“, „Samsung“ ir net „Google“ visi vykdo TV reklamą, kad reklamuotų savo produktus, tačiau tai daro už nemažą kainą. Kol „OnePlus“ galės sėkmingai užmegzti savo vežėjų partnerystę, vargu ar galės mesti iššūkį „Samsung“ ir „Apple“ JAV, o tai yra gėda, nes „OnePlus 13“ yra vienas geriausių telefonų, kuriuos galite nusipirkti šiuo metu.








Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -