Naujojo Trumpo tarifų karo planavimo JAV ekonomikoje planavimas

Prezidentas Trumpas šeštadienį paskyrė 25% tarifų Meksikai ir Kanadoje, ir 10% tarifų Kinijoje, sudarydami Jo administracijos realybės parašo kampanijos pažadas ir pagrindinė ekonominė filosofija, daranti įtaką viskam, pradedant nafta ir baigiant automobiliais iki JAV vartotojo. Tačiau daugeliui ekonomikos kompanijų naujojo tarifų karo pasiruošimas prasidėjo jau seniai – gerokai prieš tai, kai Trumpas laimėjo 2024 m. Rinkimus.
Nuo didelių įmonių vartotojų sektoriuose, tokiuose kaip „Walmart“, „Columbia Sportswear“ ir „Lenovo“, iki įvairių kritinių prekių infrastruktūros projektams, importuotojai greitai persikėlė per 2024 m., Kad gautų tiek produktų, kiek galėjo į JAV.
Pokalbiai su klientais apie savo produktų pritraukimą prieš galiojančius tarifus prasidėjo praėjusių metų kova, sako Paulius Brashier, „Logistics“ pasaulinės tiekimo grandinės viceprezidentas. Komponentai, naudojami infrastruktūros projektams, yra vienas didžiausių atvežamų produktų segmentų. į šalį anksti.
„Daugybė tų (infrastruktūros/statybos) biudžetų buvo sudaryta prieš dvejus ar trejus metus, o papildomi 20% išlaidų gali išpūsti tuos biudžetus iš vandens“, – teigė Brashier. „Taigi jūs turite juos įsigyti prieš tarifus, kad galėtumėte apsaugoti esmę.”
Saulės baterijos, atsarginės maitinimo elementai, lentynos ir ličio baterijos, naudojamos duomenų centruose, „Importgenius“ nustatė kaip kai kuriuos papildomus elementus, kurie yra įkeliami priekyje.
„Kalbant apie tarifų poveikį, įmonės yra labai gražios ir yra labai konkretūs“, – sakė Joshas Teitelbaumas, „Akin“ vyresnysis patarėjas, kuris patarė savo klientams pasiruošti greitumui su prezidento Trumpo tarifų planais ir nesigilinti Diskusijose dėl tarifų, kaip ekonominės politikos, veiksmingumo. „Jie nesidomi akademiniais klausimais apie tai, kokie yra principai ir ar šis konkretus įrankis gali būti teoriškai pateisinamas naudoti šį konkretų tarifą. Jie nori žinoti, kada tai paveiks mane ir kiek ir kokius produktus, „Sakė Teitelbaumas, kuris dalyvavo kuriant Trans-Ramiojo vandenyno partnerystę-prekybos susitarimą, iš kurio prezidentas Trumpas ištraukė JAV per pirmąjį savo pareigas.
Norint atsinešti produktus anksti, reikia laikyti juos sandėliuose, o tai patiria papildomas išlaidas. „Sandėlio išlaidos yra sulankstytos į produkto kainą. Galų gale vartotojas sumokės”, – teigė Brashier. Infrastruktūros projekto įrangos saugojimo atveju įmonės sugeria išlaidas, tačiau ji yra geriau nei mokėti tarifą, pridūrė jis.
Nors didžiausios rinkos įmonės gali sau leisti atsinešti produktus anksti, strategija, vadinama priekine pakrovimu, ne visos įmonės gali sau leisti laikytis šio požiūrio.
„Nežinau, kas nutiks“,-sakė Rickas Muskatas, šeimos valdomo batų mažmeninės prekybos „Deer Stags“ prezidentas, kuris per metus importuoja apie du milijonus batų, su maždaug 98% jų vyrų ir berniukų batų, pagamintų Kinijoje ir Parduota „Macy’s“, „Kohl’s“, „Jcpenney“ ir „Amazon“.
Preliminarus naujų tarifų įgyvendinimo planas yra antradienis, nors laikas išlieka neaiškus, nes Kanados energetikos prekės, tokios kaip nafta, turi būti taikoma tarifais mažesniu 10% lygiu. Anksčiau Trumpas grasino galų gale nustatyti tarifus iki 60% produktų iš Kinijos. Šeštadienį pasirašytas įsakymas apima keršto išlygą, keliančią grėsmę tolesniam tarifų padidėjimui, jei kitos tautos bet kokiu būdu imsis atsakomųjų veiksmų.
Muskat sako, kad bendrovės „skustuvo plonos maržos“ draudžia jai iš fronto krovimo produktų, o vartotojams galiausiai gali mokėti. „Mes padidinsime savo kainą“, – teigė Muskatas. „Mažmenininkas arba priims tai, arba nepriims. Jei jie priims, jie padidins savo kainą. Tada vartotojui liks be jokio kito pasirinkimo. Bus lipduko šokas.”
Nepaisant prezidento Trumpo teiginių, kad už tarifus moka tokios užsienio tautos, kaip Kinija, Muskat teigė, kad firmos kaip jo skausmas. Ir jis parodė CNBC muitinės dokumentus, kad tai įrodytų.
„Importuotojas moka tarifą“, – teigė Muskatas. „Prekės muitinės neišleidžia į Amerikos teritoriją, kol importuotojas sumokės muitą, tarifą, mokestį. Muitinės sumą ištraukia tiesiogiai iš mūsų sąskaitos.
„Elns Stags“ populiariausi vyrų batai parduodami už 50 USD. Jei tarifai bus įvesti, Muskat teigė, kad batai greičiausiai padidės iki 75 USD. Dalis problemos, paaiškinta Muskat, yra ta, kad batų užsakymai ir kainos derasi maždaug prieš septynis mėnesius prieš pristatymą su klientais.
Nors Trumpas tarifus nustatė kaip raktą į JAV ekonomikos auginimo pagrindą, Muskatas vertina prekybos politiką kaip grėsmę savo šeimos amerikiečių svajonei turėti verslą.
„Tai mane palaiko naktį“, – sakė jis. „Mes esame šeimos verslas. Manome, kad žmonės, dirbantys už mus, mūsų šeimos dalį. Didžioji mūsų komandos dalis buvo su mumis daugiau nei 20 metų. Vieninteliai, kurie buvo su mumis mažiau nei 20 metų Neseniai pasamdėme žmones, kurie pasitraukė. šeima “.
„Safiya Ghori-Ahmad“, „APCO“ pasaulinės viešųjų reikalų praktikos, kuri jau kelis mėnesius pataria klientams, vedė, kaip pranešti apie būsimus kainų padidėjimą klientams, teigė, kad poveikis bus jaučiamas plačiau, nei buvo per pirmąją D.Trumpo kadenciją.
„Labai svarbu, kad įmonės kalbėtų apie realų poveikį vartotojams“,-sakė Ghori-Ahmad. „Šiuo metu tarifai bus plačiau. Be Kinijos, greičiausiai pamatysime tarifus su didžiausiais prekybos partneriais, Meksikomis ir Kanadomis. Šie tarifai gali apimti maistą, automobilių sektorių, baldus ir žaislus iš Meksikos. „
Net įmonės, kurios pastaraisiais metais ėmėsi žingsnių pertvarkyti tiekimo grandines ir gamybą, negali pakankamai greitai judėti atlikdamos tokias sudėtingas operacijas, kad būtų išvengta didelio tarifų poveikio. „SurfaceART“, gaminanti su plytelėmis ir su plytelėmis susijusius produktus, dėl 2018 m. Tarifų perkėlė savo veiklą iš Kinijos ir išleido milijonus veiklos startuodami JAV, tačiau ji vis tiek neturėjo pakankamai galimybių patenkinti paklausą. „SurfaceART“ turi įrenginius Vietname, Ispanijoje ir Italijoje, kad būtų galima pasiimti papildomų pajėgumų, kurių neįmanoma patenkinti JAV operacijos.
„Importo suma, reikalinga norint maitinti tiekimą JAV, yra gana akivaizdi“,-„Family“ priklausančios bendrovės prezidentas Kevinas Stupfelis. Jei importuojama antklodžių tarifas, D.Trumpo administracija svarstė žingsnį su įvairiais federaliniais departamentais, kuriems pavesta per artimiausias 60 dienų parengti galimų tarifų ataskaitą, Stupfel sako Mus, kuriems reikia pasiruošti. „JAV paprasčiausiai neturi galimybės gaminti plytelių, kurių reikalauja JAV rinka. Tai paveiktų visus, kuriuos pažįstate. Tai taip pat paveiktų statybos sąnaudas, namų statybos išlaidas ir rekonstravimą.”
Peržiūrėkite vaizdo įrašą, kad sužinotumėte daugiau.