67 manė, kad negyvas po to, kai „American Airlines“ lėktuvas susiduria su armijos sraigtasparniu

67 manė, kad negyvas po to, kai „American Airlines“ lėktuvas


Paieškos ir gelbėjimo komandos dirba netoli Ronaldo Reagano Vašingtono nacionalinio oro uosto, po to, kai susidūrė „American Eagle Flight 5342“ ir „Black Hawk“ sraigtasparnis, kuris sudužo į Potomac upę, Arlingtone, Virdžinijoje, JAV, 2025 m. Sausio 30 d.

Evelyn Hockstein | „Reuters“

Po an nebuvo išgyvenusių žmonių „American Airlines“ Regioninis reaktyvinis lėktuvas, kuriame 64 žmonės laive, susidūrė su „Black Hawk“ karinio sraigtasparnio akimirkomis prieš lėktuvą, kuris nebuvo numatytas nusileisti Vašingtone, trečiadienio vakarą Ronaldo Reagano Vašingtono nacionaliniame oro uoste, pranešė pareigūnai. Avarija buvo blogiausia oro katastrofa JAV nuo 2001 m.

Šimtai pirmųjų respondentų perėjo prie gelbėjimo pastangų atkūrimo operacijos, Kolumbijos apygardos ugniagesių ir greitosios medicinos pagalbos tarnybų viršininkas Johnas Donnelly sakė spaudos konferencijoje ketvirtadienio rytą. Donnelly teigė, kad iki šiol buvo susigrąžinta mažiausiai 28 kūnai: 27 iš purkštuko ir vienas iš sraigtasparnio.

Skaitykite daugiau apie „American Airlines“ lėktuvo susidūrimą su armijos sraigtasparniu

Abu orlaiviai pasinėrė į ledinius Potomaco upės vandenis. Pirmieji reaguojantys asmenys, įskaitant narai, dirbo per naktį, norėdami susigrąžinti aukas, kovodamas su neramiais, šaltais vandenimis.

Šešiasdešimt keleivių ir keturi įgulos nariai dalyvavo Amerikos skrydyje. Trys žmonės buvo kariniame sraigtasparnyje, sakė pareigūnas.

„American Eagle Flight 5342“, „PSA Airlines Bombardier CRJ700 Regional Jetliner“, artėjo prie oro uosto kilimo ir tūpimo tako 33, kai jis susidūrė su „Sikorsky H-60“ sraigtasparniu apie 9 val. ET, sakė FAA. Remiantis „Flightradar24“, skrydis vyko iš Vičitos, Kanzaso, ir susidūrimo metu skraidė maždaug 300 pėdų aukštyje.

„PSA Airlines“ yra „American Airlines“ dukterinė įmonė ir viena iš jos regioninių vežėjų. „American Eagle“ yra tai, kaip oro linijų bendrovės prekiauja savo regioniniais skrydžiais.

Transporto sekretorius Seanas Duffy, dviem dienomis į darbą, teigė, kad „American Airlines“ „Jetliner“ buvo suskaidytas į tris Potomaco skyrius.

Avarija perduoda prezidentui Donaldui Trumpą mažiau nei per dvi savaites po jo naujos kadencijos, nes tai baigia beveik 16 metų šalies ruožą be mirtino komercinio keleivio katastrofos.

Trumpas ketvirtadienį Baltųjų rūmų spaudos konferencijoje teigė, kad politika, skatinanti įvairovę, teisingumą ir įtraukimą „galėjo būti“ kalti dėl susidūrimo – mirtingiausios JAV lėktuvo katastrofos nuo 2001 m. Lapkričio mėn. Jis nepateikė įrodymų.

Paspaudęs, ar jis žengė prieš tyrimą, ir tai, kaip jis galėtų susieti susidūrimą su Dei, Trumpas pasakė: „Kadangi aš turiu sveiką protą, gerai?“

Žmonės žvelgia į „American Airlines“ lėktuvo, esančio prie Potomac upės, avarijos vietą, kai jis artėjo prie Reagano nacionalinio oro uosto 2025 m. Sausio 30 d. Arlingtone, Virdžinijoje.

Andrew Harnik | „Getty“ vaizdai

Trečiadienio avarijos tyrimą vadovauja Nacionalinė transporto saugos valdyba. Tobu taip pat apims Federalinę aviacijos administraciją, „American Airlines“ ir kitas partijas.

„American Airlines“ generalinis direktorius Robertas Isomas darbuotojams teigė, kad NTSB bus „vienintelis tiesos šaltinis, einantis į priekį, o tikslumas yra nepaprastai svarbus“.

Ketvirtadienio popietę NTSB pirmininkė Jennifer Homendy teigė, kad agentūra nepaliks nė vieno akmens, kurio tyrimas bus apverstas.

Tyrėjai pažvelgs į viską, pradedant personalo lygiu oro uosto oro eismo valdymo įstaigoje, baigiant pilotų mokymu, technine priežiūra, ryšiais tarp oro eismo valdiklių ir avarijoje dalyvaujančių orlaivių.

Remiantis šaltinio, susipažinusio su FAA preliminariu incidento ataskaita, trečiadienio vakarą Reagano nacionaliniame oro uoste nebuvo normalaus lygio. FAA iš karto nekomentavo.

Asmuo teigė, kad oro uosto bokštas paprastai turi vieną valdiklį, kuris daugiausia dėmesio skiria sraigtasparnių srautui, nors FAA leidžia sujungti šią poziciją, kad vienas asmuo galėtų žiūrėti lėktuvus ir sraigtasparnius. Tai buvo trečiadienio vakarą, sakė šaltinis.

„Visi, kurie skrenda Amerikos danguje, tikisi, kad mes saugiai skraidysime, kad išvykę iš oro uosto, jūs pateksite į savo tikslą“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė Duffy. „Tai neįvyko praėjusią naktį, ir aš žinau, kad prezidentas Trumpas, jo administracija, FAA, taškas, jūs ne ilsitės, kol neturėsime atsakymų apie šeimą ir skraidančią visuomenę.”

Teisėsauga tęsia savo tyrimą dėl „American Airlines“ lėktuvo, kuris nukrito į Potomaco upę, kai bandė nusileisti Reagano nacionaliniame oro uoste 2025 m. Sausio 30 d. Vašingtone, DC.

Kayla Bartkowski | „Getty“ vaizdai

Duffy teigė, kad, jo manymu, avariją galima išvengti.

FAA neturi nuolatinės galvos, kuriai reikalingas Senato patvirtinimas. Buvęs administratorius Mike’as Whitakeris pasitraukė sausio 20 d., Kai Trumpas pradėjo eiti pareigas.

Ketvirtadienį Trumpas paskyrė Chrisą Rocheleau, buvusį vyresnįjį FAA pareigūną, einantį FAA vadovu.

Amerikos generalinis direktorius Isomas per naktį išvyko į Vašingtoną.

„Noriu išreikšti savo nuoširdų užuojautą dėl nelaimingo atsitikimo, kuris įvyko praėjusią naktį. Mes be galo skaudiname šeimos narius”, – spaudos konferencijoje sakė Isomas. „Šiuo metu daugiausia dėmesio skiriama visiems dalyvaujantiems asmenims ir„ PSA Airlines “komandai.”

Jis sakė, kad Amerikos skrydis buvo galutinis ir „Šiuo metu mes nežinome, kodėl karinis orlaivis pateko į PSA orlaivio kelią“.

Avarinės pagalbos personalas dirba netoli katastrofos vietos, o JAV kapitulas fone, po to, kai „American Eagle Flight 5342“ susidūrė su „Black Hawk“ sraigtasparniu, artėjant prie Ronaldo Reagano Vašingtono nacionalinio oro uosto ir sudužęs Potomac upėje, JAV, JAV, 2025 m. Sausio 30 d.

Nathanas Howardas | „Reuters“

Isomas teigė, kad „American Eagle Flight“ kapitonas turėjo maždaug šešerius metus su PSA, o pirmasis pareigūnas turėjo maždaug dvejus metus. Jis pridūrė, kad lėktuvas laikėsi „standartinio“ požiūrio. „Tai yra viskas, ką galiu pasakyti.”

„NBC News“ pranešė, kad vienas iš sraigtasparnių kareivių buvo instruktoriaus pilotų skolinimo patirtis įgulai, kuri vyko kasmetinėje mokymo misijoje.

Oro linijų bendrovė pateikė kontaktinę informaciją žmonėms, kurie „tiki, kad jūs galbūt turite artimuosius, esančius 5342 skrydyje.“

Pasak oficialių šalių grupių, skrydyje dalyvavo Amerikos ir Rusijos čiuožėjai.

Reagano Vašingtono „National“ buvo uždarytas trečiadienio vakarą ir vėl atidarytas vėlyvą ketvirtadienio rytą. Pareigūnai teigė, kad oro linijos perduos bet kokius keleivių tvarkaraščio pakeitimus.

Informacijos skrydžio lenta rodo atšauktus skrydžius Reagano nacionaliniame oro uoste, kai gelbėjimo valtys ieško Potomac upės vandenų po to, kai amerikiečių oro linijų lėktuvas sudužo artėjant prie Reagano nacionalinio oro uosto 2025 m. Sausio 30 d. Arlingtone, Virdžinijoje.

Kayla Bartkowski | „Getty Images“ naujienos | „Getty“ vaizdai

Oro uostas sako, kad pagrindinis jo kilimo ir tūpimo takas yra judriausias šalyje.

JAV buvo ilgą ruožą be mirtinų komercinių keleivių oro linijų avarijų. Paskutinė JAV komercinės keleivių oro linijų avarija įvyko 2009 m. Vasario mėn., Kai „Continental Flight 3407“ sudužo į namą, kai jis atvyko į Bafale, Niujorke, nužudydamas visus 49 žmones į laivą ir vieną asmenį ant žemės.

To turboproplankio lėktuvo katastrofa paskatino federalinius reglamentus, reikalaujančius daugiau poilsio ir mokymų pilotams.

„Mes esame šokiruoti ir nuliūdę dėl tragiškos avarijos DCA šį vakarą“, – sakė bandomosios sąjungos „Air Line Pilots Association“. „Mūsų mintys yra susijusios su šiomis tragedijos ir ALPA avarijų tyrimo komanda, atsakanti į tai, kad padėtų Nacionalinei transporto saugos valdybai jų tyrime.”

– CNBC Kevinas Breuningeris ir Philas Lebeau prisidėjo prie šios ataskaitos.

Ši istorija vystosi. Patikrinkite, ar nėra atnaujinimų.

Pataisa: Ankstesnė šios istorijos antraštė buvo atnaujinta, kad būtų ištaisyta tipografinė klaida.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -