Rivian pirmauja savininkų pasitenkinimo tyrime, aplenkdamas BMW ir Tesla
Ar ta pati transporto priemonės markė gali būti savininkų reitingų apačioje pagal patikimumą ir viršūnėje pagal bendrą savininkų pasitenkinimą? Kai šis prekės ženklas yra „Rivian“, atsakymas yra teigiamas.
Remiantis naujausiomis vartotojų ataskaitomis, „Rivian“ užėmė pirmąją vietą pagal pasitenkinimą antrus metus iš eilės, o savininkai savo R1S ir R1T elektromobiliams (EV) ypač įvertino aukštus komforto, greičio, vairavimo ir naudojimo paprastumo įvertinimus. CR) savininkų pasitenkinimo tyrimas.
Ir Rivian savininkų meilė tuo nesibaigia: 86% jų vėl pirktų iš Kalifornijoje įsikūrusio elektromobilių gamintojo. Dėl to „Rivian“ gerokai lenkia BMW ir „Tesla“, kitus du varžovus pagal savininkų pasitenkinimą.
Norėdami peržiūrėti šį turinį, įgalinkite „Javascript“.
Vis dėlto „Rivian“, gana naujas elektromobilių gamintojas, patikimumo požiūriu nusileidžia CR tyrimo apačioje.
„Kadangi elektromobilių technologija vis dar yra palyginti nauja, automobilių gamintojai ir toliau šalina savo jėgos pavarų ir platformų klaidas“, – sako Stevenas Elekas, prižiūrintis automobilių duomenų analizę „Consumer Reports“. „Tačiau mes taip pat matome problemų dėl jų ne EV komponentų, tokių kaip naujausios informacijos ir pramogų sistemos ir elektroninės funkcijos.”
CR apklausa surinko duomenis iš maždaug 300 000 2022–2024 metų modelio automobilių savininkų. Siekdamas patikimumo, jis išmatuoja 20 problemų su problemomis, pradedant nuo nepatogumų – girgždančių stabdžių ir sugedusių salono apdailos – iki didelių problemų, tokių kaip potencialiai brangios problemos, susijusios su negarantiniais varikliais, transmisijomis, elektromobilių akumuliatoriais ir EV įkrovimu.
Kaip pažymi CR, „Rivian“ nebuvo vienintelis automobilių gamintojas, gavęs nesutampančius įvertinimus pasitenkinimo ir patikimumo požiūriu. Antroje vietoje pagal pasitenkinimą atsidūręs BMW sulaukė ir vidutiniškų patikimumo įvertinimų. Priešingai, „Subaru“ buvo įvertintas kaip patikimiausias prekės ženklas, nors ir gavo vidutinius pasitenkinimo įvertinimus.
„Savininkų pasitenkinimo prekės ženklu ar konkrečiu automobiliu įvertinimai ne visada gali atitikti jo patikimumą, ypač naujų modelių atveju“, – sako CR. „Net automobiliai, kuriems reikia dažnai važiuoti į prekybos centro remonto dirbtuves, gali nudžiuginti savininkus, nes naujų automobilių garantijos atima finansinį įkyrumą nepatikimai transporto priemonei.