„Salesforce“ (CRM) 2025 m. trečiojo ketvirčio pajamų ataskaita
Marcas Benioffas, „Salesforce“ generalinis direktorius, kalba Pasaulio ekonomikos forume (WEF) Davose, Šveicarijoje 2024 m. sausio 18 d.
Halil Sagirkaya | Anadolu | Getty Images
Salesforce akcijos antradienį pabrango 7 proc., kai bendrovė pranešė apie trečiojo ketvirčio fiskalinius pajamas, pajamas ir ketvirtojo ketvirčio fiskalines rekomendacijas, kurios viršijo analitikų lūkesčius.
Štai kaip bendrovei sekėsi, palyginti su tuo, ko tikėjosi Volstrytas, remiantis LSEG atlikta analitikų apklausa:
- Pelnas vienai akcijai: 2,41 USD pakoreguota, palyginti su tikėtinu 2,44 USD
- Pajamos: 9,44 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 9,34 mlrd
Bendrovės pajamos per trečiąjį fiskalinį trečiąjį ketvirtį, pasibaigusį spalio 31 d., išaugo 8 % per metus. Jos grynosios pajamos per ketvirtį buvo 1,5 mlrd. USD, ty 25 % daugiau nei 1,2 mlrd. USD prieš metus.
„Salesforce“ teigė, kad tikisi, kad ketvirtojo ketvirčio fiskaliniai pardavimai sudarys nuo 9,90 mlrd. iki 10,10 mlrd. USD. Analitikai prognozavo, kad ketvirtojo ketvirčio pardavimai sieks 10,05 mlrd.
Bendrovė teigė, kad ketvirtąjį ketvirtį tikisi 2,57–2,62 USD pelno vienai akcijai, palyginti su analitikų lūkesčiais – 2,65 USD.
„Salesforce“ taip pat padidino minimalias savo pajamų gaires 2025 m. fiskaliniam laikotarpiui nuo 37,8 iki 38 mlrd. USD. Tai šiek tiek padidėjo nuo 37,7 mlrd. USD iki 38 mlrd. USD anksčiau. Pagal naująjį diapazoną „Salesforce“ 2025 m. fiskalinių pajamų vidurkis yra 37,9 mlrd. USD, o tai viršija analitikų lūkesčius – 37,86 mlrd. USD.
„Pateikėme dar ketvirtį išskirtinių finansinių rezultatų, susijusių su pajamomis, marža, grynųjų pinigų srautu ir cRPO“, – pranešime teigė „Salesforce“ generalinis direktorius Marcas Benioffas. „Agentforce, mūsų visapusiška AI sistema įmonėms, integruota į Salesforce platformą, yra novatoriškos transformacijos pagrindas.
Bendrovė rugpjūtį paskelbė, kad finansų direktorė Amy Weaver pasitrauks iš vyriausiosios finansų vadovės pareigų, bet liks šias pareigas, kol bendrovė paskirs įpėdinį, o po to ji taps patarėja. Tą patį mėnesį investuotojas aktyvistas „Starboard Value“ atskleidė, kad antrąjį ketvirtį jis padidino savo pozicijas „Salesforce“ maždaug 40 proc. padidinti savo pelno maržą.
„Starboard Value“ spalį paskelbė pristatymą, kuriame pažymėjo, kad „Salesforce“ „gali ir toliau tapti efektyvesniu ir pelningesniu“.
Žiūrėti: „Salesforce“ buvo trumpam perpirkta, sako „Bespoke“ atstovas Paulas Hickey.