2024 m. trečiojo ketvirčio pajamų skirtumas (GAP).
Uraganai ir nesezoniškai šilti orai pasiekė pardavimus Tarpas trečiąjį fiskalinį ketvirtį, tačiau aprangos įmonė vis tiek paskelbė geresnius nei tikėtasi rezultatus, todėl šiais metais ji trečią kartą padidino metines gaires.
„Gap“, valdanti „Old Navy“, „Banana Republic“, „Athleta“ ir jos bendravardį reklaminį skydelį, dabar tikisi, kad 2024 m. fiskaliniai pardavimai padidės nuo 1,5 iki 2 proc., palyginti su ankstesniu nurodymu „šiek tiek padidėti“. Tai pranoksta 0,4 % augimą, kurio tikėjosi LSEG analitikai, ir tai gerai nuteikia itin svarbiam šventiniam apsipirkimo sezonui, kuris dabar vyksta.
Bendrovė taip pat tikisi, kad bendrosios maržos ir veiklos pajamos augs labiau nei tikėjosi anksčiau.
Remiantis LSEG atlikta analitikų apklausa, didžiausio šalies specialių drabužių mažmenininko rezultatai, palyginti su tuo, ko tikėjosi Volstritas:
- Pelnas vienai akcijai: 72 centai, palyginti su 58 centais
- Pajamos: 3,83 mlrd. USD, palyginti su 3,81 mlrd
„Gap“ praneštos grynosios pajamos per trijų mėnesių laikotarpį, pasibaigusį lapkričio 2 d., buvo 274 mln. USD arba 72 centai už akciją, palyginti su 218 mln. USD arba 58 centais už akciją metais anksčiau.
Pardavimai išaugo iki 3,83 mlrd. USD, ty maždaug 2% daugiau nei 3,78 mlrd. USD prieš metus.
Visoje „Gap“ versle nesezoniškai šilti orai paveikė pardavimą maždaug 1 procentiniu punktu per ketvirtį, o dėl audrų ir uraganų bendras parduotuvių pardavimas sumažėjo 2%, interviu CNBC sakė generalinis direktorius Richardas Dicksonas.
„Turėjome neįprastų aplinkybių, uraganų ir audrų, dėl kurių smūgio piko metu buvo uždaryta beveik 180 žmonių“, – sakė Dicksonas ir pridūrė, kad audros labiausiai paveikė didžiausią pagal pajamas „Gap“ prekės ženklą „Old Navy“.
Vos tik orams pasisuko, pardavimai „atsigavo“, o šventinis apsipirkimo sezonas kol kas prasideda „stipriai“, sakė Dicksonas.
„Šventės laukiame energijos. Mūsų komandos tikrai susitelkusios į mūsų planų įgyvendinimą. Jei lygintume save su tuo, kur buvome pernai, mūsų prekės ženklai yra daug ryškesnėje vietoje nei pernai”, – sakė jis. „Turime tvirtesnes prekės ženklo tapatybes ir esame labiau praktikuojami savo planuose, apie kuriuos daug kalbame, siekdami geresnio produkto, geresnės kainos, daugiau aktualumo, geresnės vartotojų patirties ir tobulumo.
Prieš šiek tiek daugiau nei metus Dicksonas perėmė „Gap“ vairą, todėl po kelerius metus trukusio nuosmukio jis stengėsi pakeisti verslą. Jo vadovaujama, siekdama susigrąžinti kultūrinę svarbą, įmonė pasinėrė į nostalgišką rinkodarą ir įžymybių partnerystę. Pardavimai augo pastaruosius keturis ketvirčius iš eilės, tačiau bendrovė vis dar mažesnė nei anksčiau, o kritikai sako, kad turi padaryti daugiau, kad sutvarkytų savo produktų asortimentą ir paskatintų pardavimą visa kaina.
Atidžiau pažvelkite į kiekvieno prekės ženklo našumą:
Senasis laivynas: „Gap“ teigė, kad didžiausio prekės ženklo pardavimai išaugo 1% iki 2,2 mlrd. USD, o palyginamieji pardavimai liko nepakitę, o analitikai tikėjosi 0,9% augimo, praneša „StreetAccount“. „Old Navy“ vaikų kategoriją ypač paveikė šiltesnis oras, sakė Dicksonas.
Tarpas: „Gap“ to paties pavadinimo reklaminė juosta per ketvirtį išaugo 1% iki 899 mln. USD, o palyginami pardavimai išaugo 3% – tai geriau nei tikėtasi 2,3% Volstryto augimo, rodo „StreetAccount“. Bendrovė teigia, kad prekės ženklo pardavimai buvo teigiami keturis ketvirčius iš eilės, ir jam naudinga geresnė rinkodara ir produktai.
Bananų Respublika: Madingos darbo drabužių linijos pardavimai išaugo 2% iki 469 mln. USD, o palyginami pardavimai sumažėjo 1%, šiek tiek blogiau nei „StreetAccount“ tikėjosi 0,8%. Prekės ženklas stengėsi pakeisti savo vyrų verslą, kuris per ketvirtį lėmė rezultatus. Apskritai ji vis dar orientuota į „pagrindų taisymą“, teigė bendrovė.
Athleta: „Gap“ imperijos sporto šakos pardavimai išaugo 4% iki 290 mln. USD, o palyginami pardavimai išaugo 5%. Rezultatai buvo nepalyginami su skaičiavimais. Prieš metus palyginami pardavimai „Athleta“ sumažėjo 19%. Vadovaujant naujajam generaliniam direktoriui, buvusiam Alo Yoga bosui Chrisui Blakeslee, prekės ženklas sugebėjo pakeisti situaciją.