Valve kūrėjai paaiškina, kodėl Half-Life 2: Episode 3 niekada neįvyko
Vienas iš labiausiai vaizdo žaidimų gerbėjų žinomų pokštų yra tai, kad Valve nemoka skaičiuoti iki trijų. Tikėtina, kad niekada nebus a Pusinės eliminacijos laikas 3ir Pusinės eliminacijos laikas 2 epizodai sustojo ties dviem. Tačiau naujo dokumentinio filmo dėka turime priežastį, kodėl taip ir nesulaukėme Half-Life 2: 3 epizodas.
Į „Half-Life 2“: 20-mečio dokumentinis filmaspraėjusią savaitę paskelbtas „YouTube“, buvę ir esami „Valve“ kūrėjai sugriauna dabar jau klasikinės šaudyklės istoriją. Epizodų filosofija, kuri buvo po pagrindinio žaidimo, buvo „nuveikti daugiau su mažiau“. Taigi 1 serija Alyxas sekė tave viso žaidimo metu kaip aktyvus draugas, o žaidėjai pirmą kartą susidūrė su medžiotojais 2 serija.
Technologijos vis dar buvo epizodų centre ir 3 serija atrodė tikrai ambicingai funkcijų atžvilgiu. Kūrėjai, kalbinti dokumentiniam filmui, sakė, kad turi tam tikrų paskutinės dalies koncepcijų, pvz., kaip ji bus pastatyta Arktyje su nauju ledo šautuvu, kuris leistų sukurti tokias formas kaip ledo sienelės ir atbrailos, ir buvo kuriami maždaug šeši mėnesiai. Tačiau dėl visų funkcijų prireiks dar kelių metų, kol bus galima išleisti.
Tada Liko 4 mirę tapo prioritetu. Vožtuvas nukrito 3 serija dirbti su juo, tačiau kol tai buvo padaryta, kūrėjai jautė, kad grįžti atgal. Vožtuvų inžinierius Davidas Speyreris sakė, kad tai „tragiška ir beveik komiška“, kad tai „užtruko pakankamai ilgai, kad tada, kai svarstėme grįžti prie 3 serija, buvo pareikštas argumentas, pavyzdžiui: „Na, mes praleidome tai. Dabar jau per vėlu“.
Taip pat buvo diskutuojama, kad komandai reikės naujo variklio paskutiniam epizodui, nors Spreyer sakė, kad tai buvo „taip neteisinga“. „Valve“ įkūrėjas Gabe’as Newellas teigė, kad vien tik perkelti istoriją į priekį nepakako.
„Taip, žinoma, jiems patinka istorija; jiems patinka daug, daug aspektų. Bet tarsi sakydami, kad jūsų priežastis tai padaryti yra todėl, kad žmonės nori žinoti, kas atsitiks toliau… mes galėjome jį išsiųsti, tai nebūtų buvę taip sunku. Mano asmeninė nesėkmė buvo priblokšta. Negalėjau suprasti, kodėl taip elgiasi 3 serija bet ką pastūmėjo į priekį“.
Be to, palyginti nedidelė kūrėjų komanda domėjosi kitomis technologijomis. Galų gale tai lemtų Pusinės eliminacijos laikas: Alyxišskirtinis VR spinoffas.
Buvo ir kitų įdomių dokumentinio filmo smulkmenų apie kai kuriuos gerbėjų mėgstamus žaidimo elementus ir apie tai, kaip visa tai atsirado. Čia yra dalinis sąrašas.
- Žaidimas iš pradžių buvo vizualiai daug tamsesnis, ypač ankstyvajame koncepcijos mene.
- Komanda jautė Pusinės eliminacijos laikas 2 buvo nuklydęs nuo siaubo žaidimų šaknų, taip ir gimė ikoninis Ravenholmo lygis.
- The Pusinės eliminacijos laikas 2 „Airboat“ buvo puikus būdas keliauti, tačiau žaidimų bandytojai nenorėjo likti valtyje, todėl Valve turėjo sukurti apdovanojimus ir misijas, kad pripažintų tuos žaidėjus.
- „Valve“ beveik bankrutavo prieš žaidimo pasirodymą dėl „Vivendi“ ieškinio, skirto platinimui. Tačiau stažuotojas, mokantis korėjiečių kalbą, perskaitęs kai kuriuos dokumentus sugebėjo išsiaiškinti, kad Vivendi elgėsi neteisėtai, todėl Valve galėjo sustabdyti ieškinį.
- Išskirtinį Ravenholmo žaidimą kūrė Arkane Lyon.