Kodėl skrydžiai į Europą yra pigiausi per daugelį metų
2024 m. birželio 28 d. Atėnuose, Graikijoje, turistas fotografuoja, kai fone matomi Akropolio propilėjai.
Elias Marcou | Reuters
Skrydžiai tarp JAV ir Europos nebuvo tokie pigūs jau trejus metus, kai daugelis šalių tik panaikino Covid-19 eros taisykles.
Bilietų kainos yra žemos net tradiciškai lėtais vėlyvo rudens ir žiemos mėnesiais ne per didžiąsias šventes.
„Šiuo metų laiku užpildyti vietas yra žiauru“, – sakė Brettas Snyderis, rašantis kelionių pramonės svetainę „Cranky Flier“.
Skrydžių sekimo bendrovės „Hopper“ duomenimis, „gerų pasiūlymų“ bilietų kainos už Atlanto į Europą lapkritį vidutiniškai siekia 578 USD, palyginti su 619 USD per metus.
Tai yra mažiausia šio mėnesio bilieto kaina nuo 2021 m., kai jie kainavo 479 USD, o daugelis tarptautinių kelionių sumažėjo dėl pandemijos, rodo Hopper duomenys.
Sausio mėn., po metų pabaigos švenčių, 2025 m. bilietų kainos yra dar mažesnės: 558 USD, palyginti su 578 USD už tą patį mėnesį 2024 m., nors 2022 m. sausį buvo didesnės nei 488 USD, teigia Hopper.
Kita vertus, JAV vidaus lėktuvų bilietai yra brangesni, palyginti su praėjusiais metais, kiekvieną mėnesį nuo lapkričio iki kovo.
Daugelis oro linijų turi finansinių problemų Spirit Airlines į pelningą „Southwest Airlines“. sumažino skrydžių skaičių arba sumažino kitų metų augimo planus, o tai padėjo išlaikyti stabilias kainas JAV. Orlaivių trūkumas taip pat riboja oro linijų bendrovių galimybę pridėti daug skrydžių.
Taip pat kai kuriais laikotarpiais, kai paklausa apskritai mažėja, didžiausių JAV vežėjų vadovai, „Delta Air Lines“., United Airlines ir American Airlines sakė, sakydamas savaitę prieš ir po JAV prezidento rinkimų antradienį.
Kaip oro linijos čia atsidūrė
Vežėjai stengėsi pridėti vietų tarp JAV ir Europos, kad patenkintų kelionių poreikį po pandemijos.
Šis padidėjimas įvyko ne tik piko mėnesiais. Vadovai pažymėjo, kad Europoje jaučiasi daugiau paklausos sezono metu, nes keliautojai nori pabėgti nuo karštos vasaros temperatūros ir minios. Dėl to jie taip pat pridėjo skrydžius ne piko laikotarpiais.
„Cirium“ duomenimis, oro linijų tarp JAV ir Europos pajėgumas ketvirtąjį ketvirtį yra šiek tiek mažesnis nei pernai, tačiau yra didesnis nei 2019 m. ir beveik dvigubai didesnis nei tuo pačiu 2021 m. laikotarpiu.
„Tikiuosi, kad kitais metais lėktuvų bilietai (į Europą) bus žemi“, – sakė „Hopper“ vyriausioji ekonomistė Hayley Berg.
Dabar, praėjus dvejiems dideliems kelionių po Europą metams, daugelis klientų yra ką tik išvykę į dideles keliones į populiarias vietas, tokias kaip Ispanija ir Italija, o tai reiškia, kad ne sezono metu mažiau žmonių užimtų vietas.
„Neatrodo, kad būtų tiek daug žemai kabančių vaisių ir kur oro linijos galėtų spausdinti pinigus, kaip pernai“, – sakė Scott Keyes, kelionių programėlės „Going“, kuri anksčiau buvo žinoma kaip Scott’s Cheap Flights, įkūrėjas.
Aviakompanijos tradiciškai nesezono metu skrydžiams daro nuolaidas, tačiau šiemet jos dar pigesnės.
„Tai yra pasakymas“, – sakė Keyesas. „Kai jie turi išeiti ir daryti nuolaidas, jie turi sumažinti paklausą.
Kad keliautojai nenuobodytų su Europos atostogų pagrindiniais elementais, kai ateina kitų metų karštų orų kelionių sezonas, oro linijos bando naujus dalykus. United Airlines pastebėjo, kad daugelis klientų jau išvyko į didžiuosius Europos miestus, o aviakompanija planuoja kitais metais išplėsti savo tvarkaraštį į kitas netradicines vietas, tokias kaip Grenlandija ir Mongolija.
„Mes taip pat galime finansiškai gerai pasielgti ir už mūsų partnerių centrų ribų“, – praėjusį mėnesį per skambutį dėl pajamų sakė „United“ vyriausiasis komercijos direktorius Andrew Nocella. „Taigi mes žvalgomės po visą pasaulį, ieškome naujų krypčių, ieškome karštų krypčių ir krypčių, o svarbiausia – galime užsidirbti pinigų“.