„Amazon“ (AMZN) 2024 m. trečiojo ketvirčio pajamų ataskaita
„Amazon“ generalinis direktorius Andy Jassy kalba Bloomberg technologijų aukščiausiojo lygio susitikime San Franciske 2022 m. birželio 8 d.
Davidas Paulas Morrisas | Bloomberg | Getty Images
Amazon pranešė apie geresnius nei tikėtasi trečiojo ketvirčio pajamas ir pajamas, kurias lėmė debesų kompiuterijos ir reklamos verslo augimas. Penktadienio rytą akcijos pabrango apie 7%.
Štai rezultatai.
- Uždarbis: LSEG tikisi 1,43 USD, palyginti su 1,14 USD už akciją
- Pajamos: 158,88 milijardo dolerių, palyginti su 157,2 milijardo dolerių, kurių tikisi LSEG
Wall Street taip pat stebi keletą kitų ataskaitoje pateiktų skaičių:
- „Amazon“ žiniatinklio paslaugos: „StreetAccount“ duomenimis, 27,4 mlrd. USD, palyginti su 27,5 mlrd. USD
- Reklama: „StreetAccount“ duomenimis, 14,3 mlrd. USD, palyginti su 14,3 mlrd. USD
Debesyje „Amazon Web Services“ pajamos buvo šiek tiek mažesnės nei sutarta, tačiau jos auga greičiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Pardavimai per ketvirtį išaugo 19%, palyginti su praėjusiais metais, kai pardavimai paspartėjo 12%. Bendrovė pernai lėtėjo debesų verslo plėtra, nes klientai sumažino savo biudžetus dėl padidėjusių ekonominių rūpesčių.
AWS vis dar auga lėčiau nei pagrindiniai konkurentai. Pajamos iš „Azure“ ir kitų „Microsoft“ debesies paslaugų sudarė 33 proc., o „Alphabet“ pajamos iš „Google Cloud“ padidėjo beveik 35 proc.
„Amazon“ kapitalo išlaidos per metus išaugo 81% nuo 12,48 mlrd. USD iki 22,62 mlrd. USD, nes ji ir toliau investuoja į duomenų centrus ir įrangą, pvz., „Nvidia“ GPU, kad aprūpintų savo dirbtinio intelekto produktus. „Amazon“ pristatė kelis dirbtinio intelekto produktus savo debesų ir elektroninės komercijos versle, taip pat tikimasi, kad ji paskelbs naują „Alexa“ balso asistento versiją, maitinamą generatyvaus AI. Bendrovės vyriausiasis finansų pareigūnas Brianas Olsavsky sakė, kad didžioji dalis bendrovės 2024 m. investicijų bus skirta augančiam technologijų infrastruktūros poreikiui palaikyti.
„Amazon“ generalinis direktorius Andy Jassy sakė, kad 2024 m. bendrovė planuoja išleisti apie 75 milijardus dolerių investicijoms ir kad jis įtaria, kad 2025 m. įmonė išleis daugiau. „Padidėjimą čia iš tikrųjų lemia generatyvus AI“, – sakė Jassy per pokalbį su analitikais.
„Tai tikrai neįprastai didelė, galbūt kartą gyvenime pasitaikanti galimybė“, – sakė jis ir pažymėjo, kad akcininkai „dėl ilgalaikės perspektyvos jausis gerai, kad mes agresyviai jos siekiame“.
Reklama buvo dar vienas ryškus reportažas. Palyginti su praėjusiais metais, padalinio pardavimai per ketvirtį išaugo 19% iki 14,3 mlrd.
Amazon ir Applekuri ketvirtadienį taip pat pranešė apie ketvirčio rezultatus, užbaigia įtemptą geriausių technologijų įmonių uždarbio savaitę. Abėcėlė antradienį pranešė apie geresnius nei tikėtasi rezultatus, kuriuos lėmė debesų augimas. Microsoft Trečiadienį paskelbė nuviliančias rekomendacijas, dėl kurių akcijų išpardavimas buvo didžiausias per dvejus metus Meta viršijo prognozes, bet perspėjo, kad kitais metais gerokai padidės jos infrastruktūros išlaidos.
Tarp internetinės reklamos įmonių smarkiausiai augo „Amazon“, nors jos skelbimų verslas vis dar tebėra tik mažo dydžio kaip „Meta“ ir „Google“. „Meta“ reklamos pajamos per metus išaugo 18,7%, o „Google“ reklamos verslas per ketvirtį išaugo 15%. Snappardavimai šoktelėjo 15%, palyginti su praėjusiais metais.
„Amazon“ prognozavo, kad šio ketvirčio pajamos sieks 181,5–188,5 mlrd. USD, o tai reikštų 7–11% augimą per metus. Remiantis LSEG, šio intervalo vidurys, 185 mlrd.
Trečiąjį ketvirtį veiklos pajamos per metus išaugo 56 % iki 17,4 mlrd. Jassy lazeriu sutelkė dėmesį į išlaidų mažinimą įmonėje ir nuo 2022 m. pradžios atleido daugiau nei 27 000 darbo vietų. „Amazon“ šiais metais tęsė savo komandų restruktūrizavimą.
„Wall Street“ sveikino Jassy kampaniją, kuria siekiama sumažinti išlaidas, o „Amazon“ akcijos iki šiol pabrango apie 23 proc. Nasdaq per tą patį laikotarpį pabrango maždaug 27%.