Po nekenčiamų pokyčių „Space Marine 2“ gauna labai reikalingą atnaujinimą
Warhammer 40 000: Space Marine 2 šią savaitę ketinama gauti labai reikalingą atnaujinimą, kuris atšauks pakeitimus, kurie daugeliui žaidėjų pavertė žaidimą neįtikėtinai sudėtingu ir sukėlė gerbėjų pasipiktinimą.
Kūrėjas „Sabre Interactive“ paskelbė, kad „Patch 4.1“ bus išleistas ketvirtadienį, spalio 24 d., ir bus atlikta su daugybe pakeitimų, taip pat paaiškinimais dėl pakeitimų, padarytų dabar prieštaringai vertinamoje pataisoje 4.0. Žaidimo direktorius Dmitrijus Grigorenko pataisymo užrašų pradžioje paskelbė pareiškimą, kuriame padėkojo žaidėjams už atsiliepimus. Tada jis paaiškina kai kurių platesnių pokyčių, dėl kurių žaidėjai buvo nusiminę, motyvus.
Vienas iš didžiausių problemų buvo negailestingumo sunkumas, kurį žaidėjai laikė per lengvu po 4.0 pataisos, pasak Grigorenko. Kūrėjai taip pat pastebėjo labai padidėjusį laimėjimo procentą dėl šio didesnio sunkumo. Taigi kūrėjai padidino „Extremis“ priešų atsiradimo dažnį ir sumažino šarvus 15%.
„Priežastis, kodėl praėjusią savaitę buvo sumažinta, buvo ta, kad pastebėjome labai didelį laimėjimų rodiklį Ruthless po 3.0 pataisos”, – rašė Grigorenko apie šarvų pakeitimus. Vis dėlto neršimo rodikliai pasirodė esanti didesnė problema, todėl mažesni sunkumai tapo daug sudėtingesni.
Jūsų atsiliepimai aiškiai parodė, kad žaidimas tapo intensyvesnis ir įtemptas dėl mažesnių sunkumų, ir tai niekada nebuvo mūsų tikslas. Kaip aš asmeniškai pabrėžiau interviu, Space Marine 2 yra apie galios fantaziją, o 4.0 pataisymas neigiamai paveikė jį daugeliui jūsų“, – rašė Grigorenko. „Štai kodėl mes atšaukiame šiuos pakeitimus.
Daugelis šių pakeitimų yra status quo prieš pataisą 4.0 atšaukimas, tačiau „Sabre“ komanda ir toliau dirbs siekdama geresnės pusiausvyros tarp iššūkio ir fantazijos.
Kitas labai prašomas 4.1 pataisos pakeitimas apima „Bolt“ ginklų mėgėjus operacijų režimu. Jie labai mylimi „Warhammer“ bendruomenėje ir nuo pat pasirodymo žaidime buvo silpni. Visą pakeitimų sąrašą galite pamatyti pataisų pastabose, tačiau iš esmės visi jie patyrė žalą.
Galiausiai, „Saber“ pašalino „Tight Formation“ sistemą, kuri buvo įdiegta operacijų režimo aukščiausiems sunkumams. Ji nustatė kooperatyvo žaidėjų artumo reikalavimą, kurį bendruomenė priėmė prastai. Grigorenko paaiškino, kad kūrėjai pridėjo sistemą kaip „pirmą žingsnį link žaidimo modifikatorių įvedimo“, o ne sudėtingesnių pakopų, tačiau ji per daug apribojo kai kurias klases.
Kad ateityje būtų išvengta neigiamai gautų pleistrų, Space Marine 2 2025 m. pradžioje gaus viešus bandomuosius serverius, kad žaidėjai galėtų pateikti atsiliepimų apie galimus pokyčius. Tai panašu į tai, kas nutiko m Helldivers 2kur kūrėjai pristatė keletą atnaujinimų, kurie sumažino žaidėjų „įdomumo“ veiksnį, ir galiausiai padarė patobulinimų, sukurdami viešą žaidimo testavimo parinktį.