„Boeing“ gamyklos streikas viršija 1 mėnesio ribą, nes didėja spaudimas generaliniam direktoriui

„Boeing“ gamyklos streikas viršija 1 mėnesio ribą, nes didėja spaudimas


„Boeing Machinists“ sąjungos nariai piketavo prie „Boeing“ gamyklos 2024 m. rugsėjo 13 d. Rentone, Vašingtone.

Stephenas Brashearas | Getty Images

Praėjo kiek daugiau nei mėnuo, kai daugiau nei 30 tūkst Boeing mašinistai pasitraukė iš darbo, didžiąja dauguma atmetę preliminarią sutartį. Išlaidos ir įtampa nuo to laiko tik didėjo.

Streikas dar labiau padidina spaudimą naujajai „Boeing“ generalinei direktorei Kelly Ortberg, kuri vasarą buvo paskirta išspręsti įvairias lėktuvų gamintojos problemas. Streikas, kuris, S&P Global Ratings skaičiavimais, Boeing kainuoja daugiau nei 1 milijardą dolerių per mėnesį, užbaigia ir taip sunkius metus, prasidėjusius beveik katastrofišku 737 Max durų kištuko sprogimu ir praėjus šešeriems metams po pirmosios iš dviejų mirtinų Max avarijų. garsus gamintojas nuolatinės krizės režimu.

Profesinė sąjunga ir įmonė tebėra aklavietėje, o lėktuvų gamyba gamyklose Sietlo rajone ir kitose vietose buvo neveikianti, todėl „Boeing“ netenka pinigų. Praėjusią savaitę „Boeing“ atsiėmė pasaldintą sutarties pasiūlymą, kurį sąjunga atmetė, sakydama, kad dėl jo nebuvo derėtasi.

„Boeing“ pareigūnai palankiai vertino oro linijų klientus dėl susitarimo likus kelioms savaitėms iki pirminio balsavimo, sakė su šiuo klausimu susipažinę žmonės, kurie norėjo likti anonimiški, nes pokalbiai buvo privatūs.

Tačiau šis optimizmas neapsiribojo, nes darbuotojai rugsėjo 13 d. 95% balsavo prieš pradinį preliminarų darbo susitarimą.

„Jie turės padidinti savo pasiūlą. Dėl to nėra jokių abejonių”, – sakė Haris Katzas, profesorius, studijuojantis kolektyvines derybas Kornelio universiteto Pramoninių ir darbo santykių mokykloje. Jis sakė, kad vienas iš profesinės sąjungos reikalavimų – grįžti prie pensijų plano – yra mažai tikėtinas, ir apskaičiavo, kad streikas gali trukti dar dvi ar penkias savaites.

Laikinoji darbo sekretorė Julie Su pirmadienį turėjo susitikti su abiem pusėmis, kad „įvertintų situaciją ir paskatintų abi šalis judėti pirmyn derybų procese“, sakė Darbo departamento atstovė.

Streiko nutraukimo procesas tapo įnirtingesnis, o federalinės derybos nutrūko savaitės viduryje.

„Boeing“ ketvirtadienį pranešė pateikusi kaltinimą dėl nesąžiningos darbo praktikos Nacionalinei darbo santykių valdybai, kuri apkaltino Tarptautinę mašinistų asociaciją ir aviacijos ir kosmoso darbuotojų sąjungą nesąžiningomis derybomis ir klaidingu lėktuvų gamintojų pasiūlymų pateikimu.

Vėlyvą penktadienį streikuojančios darbuotojų sąjungos IAM 751 prezidentas Jonas Holdenas ragino grįžti prie derybų.

„Generalinis direktorius Ortbergas turi galimybę daryti dalykus kitaip, o ne tas pačias senas pavargusias darbo santykių grėsmes, kurios buvo naudojamos įbauginti ir sugniuždyti visus, kurie jiems priešinasi“, – sakoma jo pranešime. „Galiausiai nuo mūsų narystės priklausys, ar bus priimtas koks nors derybų pasiūlymas. Jie nori, kad sprendimas būtų deramas ir atitiktų jų poreikius.”

„Boeing“ profesinės sąjungos mašinistai negauna atlyginimų ir rugsėjo pabaigoje prarado įmonės finansuojamą sveikatos draudimą. Tačiau skirtingai nei per paskutinį „Boeing“ gamyklos streiką 2008 m., Sietlo rajone dirbama daugiau pagal sutartis, kad darbuotojai užpildytų spragas. Profesinės sąjungos pranešimų lentoje skelbiamos darbo galimybės, pvz., vairavimas maisto pristatymo paslaugoms ir darbas sandėlyje.

Darbo jėgos mažinimas

„Boeing 737 MAX“ lėktuvas surenkamas „Boeing Renton“ gamykloje Rentone, Vašingtone, 2024 m. birželio 25 d.

Jennifer Buchanan | AFP | Getty Images

Penktadienį uždarius akcijų rinką, Ortbergas sakė, kad bendrovė „per ateinančius mėnesius“ planuoja sumažinti savo pasaulinę darbo jėgą maždaug 10 proc., įskaitant vadovų, vadovų ir darbuotojų atleidimą.

Jis taip pat pasakė darbuotojams, kad „Boeing“ nustos gaminti komercinius 767 krovininius laivus, kai 2027 m. įvykdys savo neatliktą kiekį ir kad jo 777X pristatymas bus atidėtas dar vieneriems metams – iki 2026 m.

Netikėtas sumažinimas buvo atliktas kartu su preliminariais finansiniais rezultatais, rodančiais vis didėjančius nuostolius: „Boeing“ teigė, kad trečiąjį ketvirtį tikisi prarasti beveik 10 USD už akciją ir kad savo komerciniams ir gynybos padaliniams reikės sumokėti apie 5 mlrd. USD. Gamintojas neturėjo metinio pelno nuo 2018 m. Spalio 23 d. Ortbergas susidurs su investuotojais, pirmą kartą eidamas generalinio direktoriaus pareigas.

„Dalykas yra tas, kad kai jie pradeda gaminti 737, visos jų pinigų problemos išnyks, bet jie nenori susitaikyti, kad tai įvyktų“, – sakė „AeroDynamic Advisory“ generalinis direktorius Richardas Aboulafia. „Jie atleidžia daugybę žmonių, kurie galėtų tai (stabili gamyba) padaryti. Atrodo, kad jie tarsi sudegina savo namą.”

Aboulafia apskaičiavo, kad galutinio orlaivio surinkimo darbas sudaro apie 5% lėktuvo išlaidų.

Ortbergui dabar pavesta surinkti grynuosius pinigus ir sustabdyti kraujavimą, nes didėja bendrovės nuostoliai. „Boeing“ akcijos šiais metais iki pirmadienio pabaigos nukrito beveik 43 proc., o tai yra didžiausias kritimas nuo 2008 m.

Akcijų diagramos piktogramaAkcijų diagramos piktograma

„Boeing“ ir „S&P 500“ našumas

„Mes taip pat turime sutelkti savo išteklius į veiklą ir naujovių diegimą tose srityse, kurios mums yra esminės, o ne dėti per daug pastangų, kurios dažnai gali lemti prastą našumą ir nepakankamas investicijas“, – penktadienį pranešime darbuotojams sakė Ortbergas. .

„S&P Global Ratings“ praėjusią savaitę įspėjo bendrovę, kad jai gresia sumažėjęs reitingas iki šiukšlių statuso, nes sustabdyta „Boeing“ perkamiausių 737 Max ir jo 767 ir 777 gamyba bendrovei kainuoja daugiau nei 1 milijardą dolerių per mėnesį. Į sąmatą įtrauktas anksčiau paskelbtas išlaidų mažinimas, pvz., laikinos atostogos, nuomos įšaldymas ir daugumos nukentėjusių orlaivių pirkimo užsakymų sustabdymas.

„Boeing“ „susiduria su kokybės, darbo santykių, programos vykdymo ir pinigų deginimo problemomis, kurios, atrodo, sukėlė nenutrūkstamą pasmerkimo ciklo ciklą“, – penktadienį išplatintame pranešime teigė Bank of America aviacijos ir kosmoso analitikas Ronas Epsteinas. Jis sakė, kad penktadienį paskelbtas išankstinis „Boeing“ finansinis pranešimas greičiausiai rodo, kad akcija bus padidinta net 15 mlrd.

2024 m. liepos 1 d., pirmadienį, „Spirit AeroSystems“ gamykloje Vičitoje, Kanzase, JAV, „Boeing 737“ fiuzeliažai.

Nikas Oksfordas | Bloomberg | Getty Images

Paskelbtas darbo vietų mažinimas įvyko po to, kai „Boeing“ ir kiti aviacijos ir kosmoso tiekimo grandinės nariai dirbo, kad pasamdytų ir apmokytų naujus mašinistus ir kitus specialistus po pandemijos laikų išpirkimų ir tūkstančių darbuotojų atleidimo.

Nestabilumas „Boeing“ gali ištikti jos tiekėjus. Boeing 737 fiuzeliažo gamintojas, Spirit AeroSystemssvarsto galimybę atleisti darbuotojus pagal savo išlaidų mažinimo nenumatytų atvejų planus, sakė atstovas ir pridūrė, kad nepriėmė jokių sprendimų. „Boeing“ įsigyja šią įmonę.

„Tikriausiai jie mums pasakoja istoriją apie tai, kaip sutaupyti pinigų“, – sakė Aboulafia apie naujausius „Boeing“ išlaidų mažinimus. „Kada neveikiantys dalykai neleido jiems bandyti dar kartą?

Nepraleiskite šių CNBC PRO įžvalgų



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -