Gyvūnai, kertantys naujus horizontus: kaip plaukti

0


Be poilsio paplūdimyje arba lankantis lobių salose Gyvūnų kirtimas: Nauji horizontai, Nėra geresnio būdo mėgautis gyvenimu saloje nei maudytis. Kai turėsite reikiamą įrangą, galėsite leistis į bangas ir tyrinėti naują vandeningą pasaulį – nereikia plaukimo pamokų! Vandenyje yra ką nuveikti ir pamatyti, ką nesunkiai praleisite, jei užsiimsite tik veikla sausumoje. Mes žinome Gyvūnų kirtimas yra vienas iš geriausi jaukūs žaidimai už tai, kaip tai leidžia atsipalaiduoti su draugiškais kaimo gyventojais ir visą dieną praleisti dekoruodamas, tačiau plaukimas gali būti toks pat atpalaiduojantis. Užsidėkime akinius ir užsidėkime plaukmenis, kad išmokytume plaukti Animal Crossing: New Horizons.

Jei atsibodote nuo viso to plaukimo ir jums reikia naujo būdo atsipalaiduoti, mes taip pat turime patogų sąrašą geriausi žaidimai kaip Gyvūnų kirtimas kad tave įkvėptų.

Surinkite tinkamą įrangą

Jonas Bitneris / Skaitmeninės tendencijos

Vykstate į paplūdimį su šauniausia visų laikų apranga ir staiga suprantate, kad negalite išeiti į vandenį. Sakei, kad dabar galime plaukti, tiesa? Taip, bet pirmiausia reikia hidrokostiumo.

Norėdami jį gauti, eikite į Nook’s Cranny ir pažiūrėkite į spintelę, kurioje paprastai yra augalai, įrankiai ir tapetai. Pamatysite atsitiktinai parinktą hidrokostiumo dizainą. Įsigykite vieną iš jų – mūsų horizontalių dryžių hidrokostiumas kainuoja 3000 varpelių – ir apsivilkite, kad galėtumėte plaukti.

Taip pat turite galimybę dėvėti nardymą. Tai neprivers jūsų plaukti greičiau, ilgiau išbūti po vandeniu ar pūsti spalvingų burbulų (bet tai būtų šaunu, tiesa?). Vietoj to, tai ne kas kita, kaip mados pareiškimas. Tačiau hidrokostiumas yra privalomas.

Unikalų „Nook“ prekės ženklo hidrokostiumą taip pat galite įsigyti apsilankę „Nook Shop in Residential Services“. Pasirinkite Išpirkti Nook Miles ir įsigykite už 800 Nook Miles. Nardymas papildomai kainuoja 500 užkampių mylių.

Eik šokinėti į vandenį

Jonas Bitneris / Skaitmeninės tendencijos

Nors plaukimas yra labai reikalinga dinamika, kad sala jaustųsi mažiau izoliuota, negalite plaukti į kitas salas. Tiesą sakant, visą salą supa lynų tinklas, dažniausiai panardintas į jūrą, ribojantį, kiek toli iš tikrųjų galite plaukti.

Kita vertus, galite apiplaukti visą salą (ne mažiau nepavargdami) ir pasiekti vietas, kurių kitaip negalėtumėte aplankyti be reljefo formavimo. Tačiau galiausiai vienintelis būdas aplankyti kitą salą yra skristi į lėktuvą, o ne su kauke ir vamzdeliu. Jūsų ribota prieiga prie krantinės suteikia pakankamai vietos užpildyti Critterpedia, ir viskas.

Įsimetę į hidrokostiumą, nusileiskite į artimiausią paplūdimį ir atsistokite prie vandens krašto. Štai kaip įšokti ir plaukti:

1 žingsnis: Paspauskite A mygtuką ant savo valdiklio, kad patektumėte į vandenį.

2 žingsnis: Toliau bakstelėkite arba laikykite nuspaudę Mygtukas pradėti plaukti. Jei nepaspausite mygtuko, vis tiek galėsite lėtai irkluoti, judindami kairįjį nykštį.

3 veiksmas: Norėdami išlipti iš vandens, tiesiog nukreipkite salos gyventoją link kranto. Salos gyventojas automatiškai išplauks, kai pakankamai arti.

Nardymas po vandeniu

Žinoma, prieš išlipdami iš vandens tikriausiai norėsite pasinaudoti nauju nardymo mechaniku.

1 žingsnis: Plaukdami paspauskite Y mygtukas pasinerti po vandeniu.

2 žingsnis: Būdami po vandeniu paspauskite Mygtukas ir vairuoti su Kairysis nykštukas plaukti po vandeniu. Paprastai tai naudosite vaikydami nepagaunamas žuvis.

3 veiksmas: Paspauskite Y mygtukas vėl iškilti į paviršių.

Salos gyventojas gali būti panardintas tik dešimt sekundžių, kai paspausite Y mygtuką, tačiau nėra jokių apribojimų, kiek kartų galite nardyti prieš išlipant iš vandens ir pailsėti (skirtingai nei tikras žmonės).

Ieškokite jūros būtybių

Jonas Bitneris / Skaitmeninės tendencijos

Plaukimas ir nardymas yra smagi pramoga savaime, bet Nauji horizontai taip pat pristatė visiškai naują Critterpedia puslapį, kad žaidėjai galėtų atrasti jūros būtybių pavidalą. Juos galima sužinoti tik vandenyne, o norėdami juos rasti, žaidėjai turi pasinerti po vandeniu.

Jonas Bitneris / Skaitmeninės tendencijos

Plaukdami pamatysite daugybę jūros būtybių, kurios artėja, iš tikrųjų nematydami, kurie padarai jie yra. Sužinosite, kad jie yra šalia, kai pamatysite vandens paviršiuje besikaupiančius burbulus, o tada galėsite panirti ir patekti į povandeninį pasaulį. Fotoaparatas pasislinks į vertikalesnę padėtį, kad pamatytumėte šešėlį po vandeniu. Pastatykite savo salos gyventoją ant šios tamsios dėmės ir jie sučiups nežinomą objektą, paversdami jus visiškai naujais kalambūrų rinkiniais.

Norėdami sugauti žuvį, turėsite veikti greitai ir pasinerti į giliai mėlynus vandenis po šių nepagaunamų jūros drugelių, kad pagautumėte juos, kol jie dar pasiekiami.

Jūros būtybių dovanojimas muziejui

Jūros būtybės muziejuje neturi savo specialaus sparno ir prisijungs prie dabartinės muziejaus žuvų kolekcijos. Atneškite savo pirmąjį jūros padarą į Blathersą, ir jis tuoj pat parodys jį su visais kitais jūsų laimikiais.








Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *